Sunday 15 December 2013

GEMPAR TERKEJUT BERUK!!!! .. SUDAH ADA WAKIL RAKYAT UMNO SECARA TERBUKA BELASAH KAW-KAW NAJIB RAZAK!!!





"Apa saja dan siapa saja komen mengkritik kerajaan tentang kenaikan tol, saya sokong! PM, tolong dengar apa kata rakyat. Alasan rasionalisasi subsidi sudah tak dpt diterima. Kalau tujuan mengelak kenaikan dan beban pd masa depan, bgmn pula kadar gaji dan upah yg masih rendah dan beban rakyat pd masa sekarang? Ms depan tu belum tentu kita ni hidup, tp hidup hari ni mcm nk mati dgn beban2 kenaikan".

Yang tukang hentam ini ialah ADUN UMNO/BN DUN Jabi Terengganu, YB Mohd Iskandar Jaafar.

Bolehnya sampai bertaraf ADUN sudah bangkit menghentam Najib Razak secara terbuka memberi maksud betapa rakyat dibawah sudah tidak boleh tahan lagi cara Najib Razak Presiden UMNO mengurus tadbir negara.

Rakyat dari hari sehari dihimpit tercekik sukar nak bernafas dengan pemberitahuan khabar harga barang naik ... tidak sudah dengan petrol dan diesel naik 20 sen seliter, diikuti harga gula, tarif elektrik, tambang LRT/komuter/teksi/bas dan terkini tol pula akan dinaikkan.

Alasan picisan yang menghina kebijaksanaan rakyat yang cukup gemar dan dianggap kata-kata keramat oleh kerajaan UMNO/BN 1M'sia Najib Razak ialah rasionalisasi subsidi.

Jika perkembangan ini diambil kira .. Omak Kau cukup yakin PRU 14 akan datng UMNO/BN amat payah dan sukar nak menguasai kembali Putrajaya.

Ini dilihat seolah-olah para penyokong, pendokong dan ahli UMNO telah ditipu secara pukal dan borong oleh Najib Razak.

Sebab itu dia cakap rakyat hidup hari ini nak mati dengan beban-beban kenaikkan.

Tidak salah Omak Kau cakap bukan UMNO mati Melayu mati tetapi kalau UMNO tidak mati Melayu dan seluruh rakyat akan mati.

13 comments:

  1. Terbukti Najib dan Rosmah bapak kepada segala bangsat ! Kalau tak nak letak jawatan...aku doakan korang dan pemimpin umno yg sewaktu dgn korang mampus cepat la...hidup menyusahkan rakyat aje...baik mampus !

    ReplyDelete
  2. Pengangkutan awam tidak dikenakan GST akan tetapi tambang telah dinaikkan. Hanya Amno bodoh yg masih tak faham.

    ReplyDelete
  3. hanya bapak segala bodoh saja yg menyokong amno..

    ReplyDelete
  4. Serupa lah itu pendidikan... tak dikenakan gst tp aku yakin akan dinaikkan kos pengajian nye....

    ReplyDelete
  5. mana macai umno? hentamlah.. itu pun jika ade telor. takde telor belilah telor ayam buat GANTI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. YB ni rodong aku.
      Nanti Ahmad Said bagi tanah kat dia, senyaplah dia tu.
      Bagi can lah rodong tu cari duit sikit.

      Yg benar

      -Signed-

      Macai UMNO

      Delete
  6. aku rasa akaun dia kena hack kot. mana ahli umno berani kritik secara terbuka macam ni, tambah2 adun lagi. walau bgmana pun harap semua penyokong umno puas hati dgn ganjaran yg didapati selepas pru13. there's more to come......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wakil rakyat UMNO yg menghentam UMNO akan didiamkan dengan diberi ganjaran kontrek dan tanah yg lumayan.
      Loyalty Incentive.

      Delete
  7. Macai akan mengiyakan saja "kenaikan ini tidak membebankan" @ kadar kita masih yang termurah didunia....pala butuh dia!!!!

    ReplyDelete
  8. korang penah tengok tak iklan GST kat TV skg...korg perasaan tak iklan tu mmg kualiti haprak mcm menteri BN..cuba korg perhatikan, mula2 dia bagi slot penerangan betapa bagusnya GST ni utk lebih efisyenla..telusla..mcm bagai la...utk buat kite paham betapa BAGUSnya GST ni.yang bestnye lepas tu ade pulak slot macai yg dgn muke gembira sekali ckp pengankutan awam tak dikenakan GST!!!yuran pengajian pun tak dikenakan GST!!!YEA!!YEA!!!YEA!!!......macam bangsat jer...macam bangsat jer...

    ReplyDelete
  9. Akar umbi UMNO kini adalah korporat2 dan GST.
    Cakap2 mereka ini sahaja all that matters.
    Wakil rakyat UMNO yg masih ada notion yg cakap mereka diambil berat oleh pemimpin mereka, masih hidup dalam dunia khayalan.
    Yang sedar akan bertindak macam Bung Mokhtar. Lantang dan biadap diparlimen. Diluar melayan nafsu rakus dan mengkumpul kekayaan dengan cara yg salah dan kriminal.
    Sepenggal menjadi ahli parlimen dah jadi jutawan.
    Syaratnya, jangan pedulikan rakyat yg undi anda dahulu. Menyalak hentam pembangkang. Pintar memfitnah dan mereka reka isu.
    Lambat laun YB Iskandar akan sedar. Dalam UMNO it's either join the boat or terjun laut.

    ReplyDelete
  10. Parti berpaut dengan rasuah dan fitnah kotor, ini lah dia subahat. Kalau dah tahu, mengapa tak pakat member join PK dan tumbang kan umno.Tak rasa bersalah kah adun adun bagi anak bini makan menang PRU13 cara menipu..La ni nat kutip duit yang habis dok tabur untuk menang masa PRU13 dengan menzalimi cara cukai.Gua tanya masa perhimpunan umno ada tak sesiapa bangkit soal rasuah,. 100% tidak, kerana kepala kepala dah dapat habuan berupa kontrak dan share. Macai pembodek dapat lah dudok hotel 5 bintang.Sampai bila orang melayu tertipu begini..

    ReplyDelete
  11. Ini sudah salah. Melawan YAB Tuan Presiden. Mohon Lembaga Disiplin Omno ambil tindakan terhadap beliau. Sangat biadap terhadap pucuk pimpinan. Wakakaka...........

    Hidup Melayu!!!! Nah ambikkau! Baru rasa susah rakyat macam mana!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...