Sunday 15 December 2013

GAMBAR PELANGGAN P1 WIMAX MENGAMUK DI SELAYANG MALL KERANA DITIPU TERSEBAR SECARA LUAS DAN LIGAT DI ALAM MAYA!!!


Sudah menjadi pengetahuan umum heboh di laman sosial apabila banyak luahan tidak berpuas hati pengguna P1 Wimax yang mengatakan ketidakpuasan hati mereka terhadap perkhidmatan internet P1 Wimax yang dikatakan sering menipu pelanggan. Ramai pengguna yang dikatakan tertipu dengan “janji manis” yang disebut oleh jurujual mereka.

Salah satu kemuncak rasa tidak puas hati ini apabila salah seorang pelanggan telah mengamuk di kaunter P1 Wimax di Selayang Mall baru-baru ini.

Pihak SKMM perlu masuk campur dan ambil tindakan sewajarnya jika apa yang diluahkan ini benar.

Untuk rakyat yang rasa tidak puas hati cara begini bukanlah diizinkan oleh undang-undang.

24 comments:

  1. Memanglan TINDAKAN pelanggan itu SALAH...tetapi apakah LANGKAH pencegahan yang telah dibuat oleh pihak BERKUASA yang di amanahkan TANGGUNGJAWAB melindung pelanggan atau pengguna di Malaysia ini????

    ReplyDelete
  2. 1malaysia umno bn kerajaan melindinggi kroni kah kah,,, kah pada muka kamu semua undilah yahudi umno bn tuu...padahnya kau terima

    ReplyDelete
  3. banyak aduan dah di buat..tapi tiada tindakan...sebab tu mengamuk
    mungkin mungkin ada pihak sekongkol sama

    ReplyDelete
  4. P1 wimax ni pemilik cina Dapigs. Inilah bangsa pujaan Omakkau yg omakkau jilat setiap hari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. it takes a bigger one to identify a smaller one

      Delete
    2. p1 Wimax dipunyai oleh Greenpacket berhad dipunyai oleh kroni umno

      Mr. Y. Bhg. Tan Sri Datuk Dr. Haji S. Omar bin Abdul Rahman serves as the President of the Federation of Asian Scientific Academics and Societies(FAsAS). Y. Bhg. Tan Sri Datuk Dr. Bin Abdul Rahman serves as the Founding President of the Academy of Sciences Malaysia. He serves as Coordinator of Special Project, in the Office of the Prime Minister

      Delete
    3. 0846.....jelas bodoh tahap umnohog.buta maklumat.fitnah jer.aper ler punya bodoh.buat malu makbapak ader anak bodoh mcm nie.kih.kih.kih.

      Delete
  5. Tanya la blogger ni....mintalah bantuan dgn rakan sekongkol DAP yg lain. Ini pun tak sedar lagi. Blogger OMAKKAU kena liwat bapakkau.

    ReplyDelete
  6. Anak anak haram jadah macai babi sial...pasal najib lah jdi gini bangsat haramjadah pukimak punya umno..sewenang wenang kasik lesen pd kroni..bangsat punya umno lahanat 100 keturunan

    ReplyDelete
  7. tak payahla semua benda nak dipolitikkan. ini xde kene ngene politik, ini pasal manusia n pasal duit. tak kisah bn or pr bile dh byk duit pegang kuasa semua gelap mata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkahkah.... bila dah tersepit sikit2 jangan babit politik. wei! sebab politik busuk lemvuno lah sampai jadi macam ni. kerajaan yang telus takkan biarkan perkara ni berlanjutan. dah berapa banyak orang terkena. dah berapa banyak aduan!..... tolonglah fikir diluar kotak sket.... oh ye, macai mana pikir benda2 ni... haktuih!

      Delete
  8. Berdoalah setiap masa agar Allah melaknat kerajaan yang zalim...

    ReplyDelete
  9. Perkara ini samalah dengan Air Asia yang menipu pelanggan setiap masa. Siapa yang memberi kebenaran perkara ini berlaku??Kerajaan kan. sebab ... masyukkkkk

    ReplyDelete
  10. iblis laknatullah, yahudi/zionis laknatullah, bn/umno laknatullah

    ReplyDelete
  11. jangan khuatir, pihak penguatkuasa sentiasa memantau @pak din

    ReplyDelete
  12. umno memang sial

    ReplyDelete
  13. Salam sejahtera, tanpa prejudis, kami mendapati artikel saudari ada mempunyai unsur fitnah dan kesalahan fakta mengenai insiden yang melibatkan syarikat kami.

    Dukacita dinyatakan, sama ada niat anda memuatnaik artikel ini adalah dengan sengaja atau tidak, artikel ini telah memberikan tanggapan negatif terhadap syarikat kami. Untuk fakta sebenar mengenai artikel ini, sila muat turun maklumat berikut di pautan ini http://bit.ly/penafianp1_2 .

    Sekiranya saudari adalah salah seorang yang terkesan dengan CTOS, saudari boleh merujuk kembali kepada kami melalui http://bit.ly/p1ctosinv untuk siasatan semula.

    Kami memohon jasa baik anda agar saudari dapat memadamkan atau membetulkan fakta ini dalam tempoh 48 jam, sekiranya saudari gagal berbuat demikian, pihak kami tidak akan teragak-agak mengambil tindakan undang-undang ke atas saudari.

    Sekali lagi, kami memohon jasa baik saudari agar lebih prihatin, bertanggungjawab dan beretika dalam melaporkan sesuatu berita.

    Sekian terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Call me. Im using acc no 111125829. Hurry or I lodge a police report!

      Delete
    2. P1 MEMANG PENIPU! DAH HABIS CONTRACT DAH PAKAI 5TAHUN LEPASTU KATA ADA ACCES TAMBAH QOUTA THEN KENE CONTRACT LAGI 2TAHUN PDHL TAKDA PUN CALL P1 SURUH TAMBAH QOUTA JADAH BABI TUH SEMUA! P1 SENDIRI CALL CAKAP DAPAT FREE QOUTA. P1 PENIPU! BODOH TAKDE OTAK! AMBIK DUIT ORANG JE TAHU. TAK PIKIR ORG SUSAH CARI DUIT. OTAK BAGI BABI MAKAN LA SETAN. AKU DOAKAN SUPAYA COMPANY P1 JAHANAM. TIPU DUIT ORG BYK SGT! MAKAN DUIT HAROOOOMMMMMMM!!!

      Delete
    3. P1 mamang penipu je servis teruk pastu nak terminate sikit punya susah.ni tak pasal aku kena bayar dekat 800 walhal dah lama tak langgan..ingatkan dah bankrupt. Tak bankrupt jugak alahai menyusahkan.

      Delete
  14. Blog betina gila ni jangan dilayan.Dia dah meroyan coz Anwar x dpt jadi PM ke 7..kah3

    ReplyDelete
  15. P1 memang TIPU pengguna... dengan pelbagai JANJI manis tipu muslihat !! Kementerian Telekonunikasi pula TIDUR... kalau aku pun nak buat macam itu jugak !!

    ReplyDelete
  16. JANGAN takut dengan P1... memang P1 deserve the hugh SHAME !! Sudah lama TIPU orang... Aku pernah bekerja dengan P1, sejak hari pertama lagi, bos aku suruh aku jangan LAYAN pelanggan yg hendak berhenti, dan TIPU bohong besar dengan pelbagai package yang tidak ada kpd pelanggan baru !! SHAME to P1 .

    ReplyDelete
  17. dulu pun saya kena tipu gak dgn P1..enam bulan dia caj saya guna P1,padahal saya dah minta tutup acc..mmg P1 suka buat org mcm tu ker?

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...