Saturday 14 December 2013

INILAH RAKAMAN GAMBAR PARA PEMUDA DAN PUTERI UMNO KE SUKAN SEA KE-27 NAYPYITAW, MYANMAR SEBAGAI PEGAWAI PENUMPANG HEBOH DI PERKATAKAN!!!


Rupa-rupanya pihak wartawan kecam  Kementeria Belia dan Sukan kerana dikatakan membiayai beberapa indvidu ke Sukan SEA 27 di Naypyitaw, Myanmar sebagai pegawai penumpang sebenarnya adalah dari kalangan para Ketua Pemuda UMNO Bahagian dan exconya yang menang baru-baru ini termasuklah dari kalangan Puteri UMNO.

Antara kelihatan ialah bekas Setiausaha Pemuda UMNO Malaysia anak Allahyarham Megat Junid dan Pengerusi Biro Media Baru UMNO Ibdilillah Ishak.

Rakyat tidak mempertikaikan jika mereka kesana dengan perbelanjaan sendiri ataupun di taja pihak persendirian .. yang menjadi kecuhnya ialah mereka kesana dikatakan atas pembiayaan Kementerian Belia Dan Sukan .. wang rakyat ...

Paling menjijikkan ialah mereka kesana bukannya pun pegawai dari mana-mana pertubuhan sukan yang mengambil bahagian tetapi sekadar menyamar sebagai pegawai sukan untuk mendapatkan pas khas. .. lebih tepat ... mereka kesana adalah sebagai tukang sorak buat bising .. tidak lebih tidak kurang.

Pihak KBS wajar memberikan penjelasan akan kisah ini... atas jasa dan kapasiti apa mereka beramai-ramai di angkut ke Nayphyitaw, Myanmar dengan kos ditanggung KBS.


KE MYANMAR MENYAMAR.

15 comments:

  1. Hahah mesti macai bodoh lembu xmarahkan....

    ReplyDelete
  2. Bodoh pulok KJ ni nih. Tapi nak buat camne...ibu borek anak rintik la...hahaha..ibu disini bermksud ROSMAH MANSUR...Patut la masa banjir bru2 ni geng2 ni lorat je...turun bergambo depan wartawan konon tlg mangsa banjir...rupa2nya kejor flight ke myamar...setan btul.

    ReplyDelete
  3. Macai xjeles ke..haha....tp xleh nk kata gak...sbab mmg bodoh pon..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu nama umno kesemuanya memang bodo bengap. Bab nak pergi melancung dapat tiket free sanggup gadai maruah bangsa. Tu pu menumpang je...harap duit sendiri cerit berit laaa bro. Umno mana ada mampu .. yg mampu sebab samun duit rakyat. Kalu cakap semuanya kurang hajar kalu berjanji semuanya bohong kalu bab mencarut melucah semuanya berikan pada umno. Klu bab merompak harta kerajaan serah pada umno. Konon berjuang ..berjuang apa? Berjuang taik babi. Berjuang gadai negara. Tengok pulau batu puteh mata..siap gani dapat rasuah masukkan di bank hong kong. Apa? Najib kenapa senyap ada syer ke? Tanjung pagar bernilai trilion usd saja2 beri pada singapura...malaysia dapat apa? Dapat taik palat amoi. Itulah perjuangan umno bodo bengap lahabau sial setan babi hutan.

      Delete
  4. Kalau bab meliwat balun belakang sukma, epol dan lain lain nak serah kepada sape pulak? tak lain tak bukan seperti kapal sinhk bongkar dalam parlimen pada tahun 1997 dulu, dati seri punai anuwar iibrahim.kihkhkihkih.

    korang kasi padam dulu dalam laporan penghakiman pasal liwat 'memang ada aktiviti meliwat berlaku'.. baru rakyat yg zuhud akan percaya. tanak angkat sumpah takpe. itu penghakiman kasi betul dulu kalau boleh la.kihkih

    ReplyDelete
  5. Allo bro..lu mabuk ka?

    ReplyDelete
  6. Perangai puak MUNAFIK memang macam ini. Nama saja beragama islam tapi kalau bab fitnah nemfitnah A1+1. Sudah difatwakan sesiapa yg mengadakan fitnah dan nempercayai fitnah hukumnya FASIQ. Orang faaiq ini doa mereka tidak akan diangkat oleh Allah. Sia sia sehaja sembahyang sehari semalam 5 waktu dan berbuih mulut mohon doa dari Allah tapi doanya tidak diterima. Kalau solat lah tapi aku yakin dan percaya puak2 macai yg suka buat fitnah dan mempercayai fitnah ini tikar sembahyang pun depa tak pernah tengok kot. Ruginya jadi org islam tapi tidak memiliki roh keislaman didalam hati mereka. Bagi macai2 yg tak tahu hukum fiqah pi lah kelas fardhu ain belajar hukum takut mati dalam kesesatan. Kalau didunia ini anda memiliki sebuah banglo mewah apa kah anda sudah bersedia untuk membena sebuah banglo mewah diakhirat nanti. Sudah2 lah asyek jadi macai bodoh dan diperbodohkan oleh sekelompok manusia yg gila kuasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nk buat mcm mna bro?Macai2 ni memang mcm tu perangai ny.Bila Zahid Hamidi kata Mat Sabu berfahaman Syiah,mereka kata betul.Walaupun yang mirip dgn Syiah ada lh UMNO tu sndri.Klau dh hukum dlm Al Quran pun di tolak,sunnah2 nabi di persenda dn meng agung2 kn pemimpin2 mereka,apa beza ny dgn Syiah?Klau kita kata kn yg Najib itu suami dn Rosmah itu isteri,mereka akn melompat dn mengata kn FITNAH.Dalam bab Bahasa Malaysia pun mereka celaru dgn istilah2 ny ini kn pula dlm hal Al Quran yg mereka nampak merugi kn mereka.Madey membaca Quran dlm Bahasa Inggeris!(pertama kali saya dengar ada Quran berbahasa Inggeris)Najib yg asyik menyebut istilah2 Arab sprt Tarbiah,Maqasid Syariah dn Wassatiah,ter kial2 bila di tny tentang najis mughallazah!Klau dh pemimpin pun teruk,macai2 ny apa lagi.

      Delete
  7. Mamat yg sibuk sgt ttg liwat tu aku rasa nak minta dia diliwat..agaknya,,,
    kalau ya pun Anuar meliwat lu rugi ape Bro...jangan jadi bangang sgt.
    Yg lebih dasyat dan bangsat yg balun duit rakyat...yg menggunakan kedudukan politik untuk ambek hak rakyat.Itu yg lebih Gampang dan sialan

    Yg ko sibuk sgt ttg liwat ape hal...Najib tu baguih sgt ke..ko bute ke atau bodoh yg amat sgt.
    Kalu nak rasa macam mana kena liwat ckp jeelah.

    ReplyDelete
  8. Ano 22:50 14 dec.. kalau ikut kes di mahkamah, macammana nk dinafikan ttg mmg benar2 berlakunya kejadian liwat.. kalau dah hingga 9 dna org berlainan yg meliwat saiful mmg susah nk tutup bukti.. nasib baik dna dsai dpt dibuktikan dicuri dr lokap dn dicalit oleh polis bangang yg terlupa nk masukkan dlm peti ais.. nasib baik juga dsai berhadapan dgn polis2 serta peguam2 kerajaan yg bebal..

    ReplyDelete
  9. "Hak istimewa orang2 umno" untuk kroni saja.....ingat ye bukan hak istimewa orng2 melayu...hak istimewa orang2 melayu untuk rakyat

    ReplyDelete
  10. Yg menentang Be End/Umporno.......TERBAIKKKK...yg menyokong pulak.........TETBURUK....

    ReplyDelete
  11. Mengikut asas mahkamah, mmg kejadian liwat berlaku!! Bygkan sejumlah 9 dna dijumpai di jubur saiful menunjukkan seramai itulah yg tlh meliwat jubur longgar si saiful.. x kan mahkamah nk nafikan berlakunya liwat?.. Nasib baik dna dsai dh dibuktikan dan diakui sendiri oleh polis india tu yg lupa nk masukkan dlm peti sejuk setelah dna dsai dicuri dr lokap.. !!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...