Wednesday 4 December 2013

Gelagat Ahli Parlimen Kinabatangan macam kebinatangan ganggu usul YB Ahli Parlimen Kuantan .. Amat memalu dan menjijikkan.

13 comments:

  1. Kinabatangan ini keturunun BERUK SEPILOK....... URANG UTAN SEPILOK lebih baik dari BERUK sikor ni.....
    Bikin Malu urang Saba saja.......
    Aku du'a kau cepat mati lemas lagi bagus.....

    ReplyDelete
  2. Bukan lagi kebinatangan tapi real punya binatang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. species ini yg byk hutan disabah tuuuuu........agaknyer baru keluar dari hutanlah tu......hihihihihihi

      Delete
    2. Kenapa speaker tak usir binatang ini keluar dari dewan?

      Delete
  3. Nama pun kebinatangan dia ni mmg spesis babun bontut merah kalau ni wakil rakyat mmg rakyat tak terbela jatuhkan babun niii biar dia tau langit tinggi ke rendah..jahanam....

    ReplyDelete
  4. MALU org Kinabatangan ada menteri yang macamni.... Bingai!!!!!

    ReplyDelete
  5. Bung Mokhtar ni banyak kes untuk disiasat oleh Suruhanjaya Rasuah. Tapi dia above the law. Tiada siapa berani sentoh.
    Very corrupt.

    ReplyDelete
  6. Speaker pun anjing umno.geng2 dia buat hal tak ada masalah punya.kahkahah

    ReplyDelete
  7. Kapal singh dlm parlimen 1997 ada cakap jugak. cucuk punggung belakang pun sifat kebinatangan jugak. apa ada hal.

    ReplyDelete
  8. Anak badak tak peduli apa orang cakap dia tetap akan naik jet untuk pergi shoping.kahkahkah

    ReplyDelete
  9. pundekar amin meloyo tak ambil apa apa tindakan ? memang spesis kebinatangan lagi binatang dan berok terlepas dari hutan ... haram jadah ... agaknya inilah yang suatu masa dulu orang barat menggambarkan orang sebelah asia tenggara (maknanya termasuk semenanjung tanah melayu, sabah dan sarawak) masih tinggal dirumah-rumah atas pokok, bercawat dan memburu dengan sumpit untuk mendapat makanan mungkin ada kebenarannya.., masih hidup secara tidak bertamadun. Minta Jabatan Hidupan Liar Sepilok periksa balik adakah bilangan Orang Hutan di sana cukup atau kekurangan beberapa ekor kerana terlepas dan kini berada di dalam parlimen ? by the way... apa kabar orang utan si 'mike' tu ? hidup lagi ke dia atau dah menyamar dan merubah rupa menjadi Ahli Parlimen Kebinatangan atau menjadi Speaker Dewan Rakyat ? ada sesiapa buleh tolong periksa tengok ..

    ReplyDelete
  10. Nak bodek tak bertempat.Rakyat sabah susah dia tak peduli, jalan raya terok, ini lah patut di suarakan.Isu ic palsu mengapa diam saja, nampak sangat jahil nya MP ini. Agak nya dah kenyang makan rasuah pasal itu kalau kerajaan buat salah tutup mulut.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...