Wednesday 4 December 2013

PEMUDA UMNO MALAYSIA HARI INI MEMBERI ANUGERAH KHAS KEPADA BLOGGER PRO UMNO YANG MENGAKU MEMFITNAH YB KHALID SAMAD!!!!



Pemuda UMNO hari ini memberi Anugerah Khas 2013 kepada blogger pro UMNO Dr Novandri Hasan Basri atas "jasa" nya sebagai sukarelawan Pemuda memperjuangkan politik UMNO menerusi alam siber sebagai blogger DrMiM ..

Anugerah disampaikan oleh KJ selaku Pembesar Utama Pemuda UMNO Malaysia.

Pada 7hb Januari 2013 yang lalu seorang blogger mesra-Umno dan Barisan Nasional (BN)  mengaku bersalah di Mahkamah Tinggi Pulau Pinang ekoran artikel memfitnah ahli parlimen Shah Alam, Khalid Samad.

Blogger tersebut dikenali dengan nama Dr Novandri yang memiliki blog Minda Intelek Melayu (MIM) memohon maaf di hadapan hakim.

Permohonan maaf ekoran dakwaan Khalid adalah Bishop (paderi Kristian) itu akan diletakkan dalam blog beliau novandri.blogspot.com dan Harakahdaily.net.

Dr Novandri melalui blognya, novandri.blogspot.com pada 15 Januari 2010 lalu menulis satu artikel dalam blognya bertajuk 'Penjarakan Khalid Bishop Samad'.

Ekoran itu, Khalid melalui peguamnya menuntut supaya Novandri menarik balik tulisan dan gambar yang menunjukkan Khalid memakai tanjak Kristian dan salib dari blognya.

Pergh!!! Kaki fitnah di julang dan diberi pengiktirafan oleh UMNO ... Ingatkan Pemuda UMNO berketuakan Khairy Jamaluddin ada kelainan sikit dari induk UMNO .. rupa-rupanya Omak Kau silap besar .. 2x5 dan 5x2 . .. Apakah ini akan membuka ruang dan peluang bagi para blogger UMNO untuk kerap dan rancak membuat fitnah ketahap lebih tinggi?

7 comments:

  1. Kenapalah KJ merosakkan kredibilitinya sendiri disaat namanya mula mengukir dikalangan rakyat. Gunakan daya intelek yg kau miliki dgn sewajarnya. Pemfitnah ataupun bekas pemfitnah tidak perlu diberi sebarang penghormatan menjulang. Apakah KJ sudah kemabukan sehingga boleh menjadikan mindanya tidak stabil?

    ReplyDelete
  2. bukan ke khalid pun kantoi memfitnah? siap kena byr denda lagi..

    ReplyDelete
  3. ingatkan lulusan oversea bijak ttp hampeh juga bila masuk kandang lembu

    ReplyDelete
  4. Blogger berjuang menentang syiah dlm pas. teruskan perjuangan!

    ReplyDelete
  5. Dan juga berjuang menentang yahudi dalam umno.kahkahkah

    ReplyDelete
  6. Kwn rasa apa yg berlaku diatas muka bumi malaysia pada hari ini itulah hasil diatas acuan yg telah dibentuk sejak berpuluh puluh tahun dahulu....dulu kudis tapi skrg dah barah nk ubat dah x boleh melainkn potong dan buang

    ReplyDelete
  7. Ni lah UMNO, yang menipu & memfitnah akan disanjung.

    Tapi yang paling bangang adalah penyokong penyokong UMNO.

    :)

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...