Friday 13 December 2013

KERAJAAN UMNO/BN AKAN AMALKAN PENDIDIKAN DARI KERAJAAN SYIAH IRAN????


BIAR KERATAN AKHBAR UTUSAN BERBICARA.

Ini bukannya keratan dari akhbar Harakah Daily, Roket Kini maupun KeADILan Daily tetapi dari lidah biawak rasmi UMNO, Utusan Malaysia bertarikh 6hb Julai 2010 bersamaan hari Selasa .. kira-kira dua setengah tahun yang lalu.

Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Pelajaran merangkap Timbalan Presiden UMNO Tan Sri Muhyiddin Yassin telah menandatangani MoU bagi mengukuhkan kerjasama strategik dalam bidang pendidikan dengan kerajaan Syiah Iran yang diwakili oleh Menteri Pelajarannya Dr Hamid Reza Babaei di Putrajaya.

MoU antara lain ialah menjalinkan kerjasama dengan kerajaan Syiah Iran dalam membangunkan 11 bidang pendidikan yang utama.

Bidang-bidang itu ialah ... pendidikan sains dan metametik, informasi dan teknologi, jaminan kualiti pendidikan, pembangunan kurikulum dan sukan, kebudayaan dan muzik, pendidikan teknik dan vokasional, latihan keguruan dan pembangunan profesional, penyelidikan serta pengurusan dan kepimpinan pendidikan.

Tidak kah ini jika diambil kira dan pakai guna cara Kementerian Dalam Negeri (KDN) yang bermenterikan Ahmad Zahid Hamidi dam pembuktian sesorang itu menganut fahaman syiah boleh di tafsirkan sebagai pengamal dan pengkagum amalan sistem Syiah?

Tidakah ini sistem pendidikan kita sudah diresapi akan fahaman Syiah?

Tidakah Ahmad Zahid Hamidi tidak berhajat nak arahkan Jamil Khir Baharom dan JAKIM tangkap Tan Sri Muhyiddin Yassin dengan kadar segera?????

6 comments:

  1. syiah tak kira dalam BN atau PR mesti dihapuskan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok tu bro...moiden mat sembab dah masuk syiah ke? Nak cakap orang sebenarnya ko yg syiah ko moiden

      Delete
  2. dh terang2 isu syiah hanyalah skadar fitnah utk pmbangkang..hanya org bodoh@macai shaja yg masih xpham@ buat2 xpham!! btapa teruknyer negara, dpimpin oleh org2 mcm ni.. salah sape?fikir2kn laaarrrrr...

    ReplyDelete
  3. Itu jawa banci, di Malingsia bisa dipanggil jawa bapok.

    ReplyDelete
  4. woi, bangang anon 15:54. aku ni orang jawa jugak. org pkr. yang ko benci sangat dengan jawa ni kenapa? lain kali tulis pakai otak sikit nak komen tu. sial punya rakan pr. ko ni dari DAP ke apa ni.waduh waduh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taik ko laaaaa. Jawa mohiden sial tu pencacai syiah laaabro. Ko siah apa hoi jawa? Gblok laa lu jawa.

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...