Monday 9 December 2013

LAGI KISAH SUSPEK MENCURI TABUNG MASJID PARAH KENA BELASAH OLEH PENDUDUK TEMPATAN .. KALI INI KEJADIAN BERLAKU DI KUANTAN, PAHANG.



KUANTAN – Seorang pemuda parah sehingga tidak sedarkan diri selepas dibelasah sekumpulan penduduk apabila didakwa memecah masuk untuk mencuri wang tabung masjid di Kampung Padang dekat sini semalam.

Perbuatan lelaki berusia lingkungan 20-an itu dan seorang rakannya itu disedari oleh penduduk selepas alat penggera keselamatan yang dipasang di pintu masjid berkenaan berbunyi pada pukul 1 pagi.

Ketika kejadian, rakan pemuda itu dapat melarikan diri dengan motosikal manakala dia yang tidak sempat berbuat demikian telah dibelasah di kawasan perumahan di Taman Padang Jaya, 200 meter dari lokasi kejadian.

10 comments:

  1. Ok la tu baru kena belasah.kena bom c4 baru ko tau.kahkahkah

    ReplyDelete
  2. Apabila pihak berkuasa tidak dipercayai dalam menjaga keselamatan masyarakat, inilah kesannya, rakyat ambil tindakan sendiri. Kita memang ke arah itu dengan keadaan pemerintah dan pasukan keselamatan yang lemah dan tidak mendapat sokongan rakyat.

    ReplyDelete
  3. Ucapan a samad said 10hb,pkul 8mlm dipadang permainan block 4,5,6.desa mentari sungai way.semperna hari hak asasi sedunia.nak tengok dari tingkap je nanti barua umno datang sembur gas pemedih mata.kahkahkah

    -Pm haramjadah-

    ReplyDelete
  4. Ucapan a samad said semperna hari hak asasi sedunia.di padang permainan block 4,5,6 desa mentari sungai way.ngedap dari tingkap dulu untuk pastikan tak ada barua umno yahudi sembur gas pemedih mata.kahkahkah

    -Pm haramjadah-

    ReplyDelete
  5. Apa lah yg dok pi belasah orang curi duit masjid cukuplah sekadar tangkap dan serah kat polis. Kalau nak belasah sampai pengsan ke, sampai m..t.. ke, pegi putrajaya tu, sana depa songlap duit rakyat beratus juta ringgit yg tu baru patut.

    ReplyDelete
  6. Bala dan musibah dari Allah atas penduduk kuantan. macam2 bala. Apakah sialnya yb fuziah sehingga berbagai bala ditimpakan kpd pendudk kuantan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bala lantik najib jd PM la macai,bacul bini x tutup aurat.bini PM nampak rambut,bini macai bogel terus.

      Delete
  7. Apa la sialnya macai 19.49 dilahirkan oleh mak kau kt dunia ni... Mak tereksiden dgn bengali jual kain kot... Yg dtg ketuk pintu rmh ms bapak kau pg keja... Huhuhuhu anak haramjadah..

    ReplyDelete
  8. Hati macai ni mmg sentiasa busuk dan membangkai.. Seumur hidup mrk.. Kesian..kesian..kesian..

    ReplyDelete
  9. Apa punya sial Anon 19:49, bodoh mcm lembu jahil mcm kaldai unta padang pasir lg baik dari kau.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...