KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 3 December 2013

MAAFLAH TENGGELAM AIR .. LAGUNILAH DUDUK BAWAH PAS !!! .. TERMINAL SENTRAL KUANTAN LUMPUH TERUS DI TENGGELAMI AIR GARA-GARA BANJIR!!!


Bukan niat Omak Kau nak suka sakan gembira sebab Kuantan lumpuh sebab ditenggelami air .. Ikhlas dan jujur Omak Kau amat bersimpati dengan warga Kuantan yang sedang di timpa musibah banjir yang amat teruk sekali sehinggakan Terminal Sentral Kuantan (TSK) lumpuh di tenggelami air sekurang-kurangnya melebehi 1.5 meter.

Sekadar memberi ingatan kepada macai UMNO yang menaikkan kain rentang di Kelantan tahun lepas dengan ayat berbunyi .. "MAAFLAH TENGGELAM AIR LAGUNILAH DUDUK BAWAH PAS".

Niatnya tidak lain tidak bukan ingin memberitahu dunia betapa duduk dibawah pemerintahan PAS negeri Kelantan di tenggelami air.

Nah sekarang bandar Kuantan lumpuh khususnya Terminal Sentral Kuantan nak kata apa sekarang ... Adakah Kuantan, Pahang dibawah pemerintahan PAS?

Terminal Sentral Kuantan (TSK) yang menjadi nadi kepada pengangkutan awam dari bandar ini ke seluruh negara, lumpuh sama sekali akibat banjir yang melanda hari ini.

Tinjauan mendapati, tingkat bawah TSK yang menempatkan ruang berlepas  ditenggelami air lebih satu meter akibat hujan lebat yang turun mencurah-curah sejak awal p
agi tadi.

Turut terlibat ialah pejabat TBS sendiri, gerai-gerai jualan, kiosk dan termasuk juga beberapa buah kenderaan yang diletakkan di kawasan parkir.

Terminal bas yang baru dirasmikan  Najib Tun Razak itu mula beroperasi menjelang Hari Raya Aidil Fitri lalu.

Tambah parah lagi air yang datang turut meruntuhkan tembok yang terpampang nama Terminal Sentral Kuantan.

Kalau pun amat bencikan PAS tetapi berpada-padalah sikit .. Akhirnya kutukkan caci cerca hina makan diri sendiri.

15 comments:

  1. Tulah.....bn suka kutuk org lain...dah kene btg hidung sendiri...diam seribu bahasa....maybe banjir kat tbs nie nk bersihkan ape2 yg patut...

    ReplyDelete
  2. Banjir tu sebab nak cuci Najis Byk kat Pahang...ha..ha...ha..ada ore najis pun tak tahu...

    ReplyDelete
  3. Mereka cuma bergurau dgn takdir, apa pula salahnya takdir bergurau dgn mereka? Mereka kena terimalah gurauan itu.

    ReplyDelete
  4. Banjir dalam pemerintahan Barisan Nasional adalah sumber pendapatan. Lagak saja seperti mereka amat bersimpati pada keadaan itu namun dalam hati mereka sedang buat kira-kira tentang kos selesai masaalah banjir... bantuan kerajaan pusat + komisyen + tiris + seleweng + rasuah = untung besar. Ini adalah hakikatnya.

    Hidup melayu !!


    ReplyDelete
  5. tak de macai ...yg pantau blog ini masuk bagi komen bangang dia tu...terkedu kot tak de idea....kalau dia komen nanti lagi merapu tak caya tunggu laaa komen dia

    ReplyDelete
  6. Tengoklah siapa lebih berkuasa....jgn angkuh lah UMNO...

    Sikit2 ujian Allah beri, terus tunjuk ke puak PAS...

    Natang jahil....

    ReplyDelete
  7. kuantan di bawah PKR & DUN Indera mahkota di bawah PAS

    ReplyDelete
  8. padan muka orang Kuantan.. undi lagi PKR.. ini semua bala.. bala.. kalau undi PAS tak jadi macamni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodoh punya macai,banjir bukan pasai pkr,pas,dap tapi kuasa ALLAH nak tunjukkan pada umno haprak bila ada kuasa jangan angkuh dan sombong!bila buat pembangunan kira masukkkk aja ini lah akibatnya????

      Delete
    2. yang banjir kat negeri PR tu camana pulak?ALLAH nak tunjukkan pada umno haprak bila ada kuasa jangan angkuh dan sombong!bila buat pembangunan kira masukkkk aja ini lah akibatnya jugakke???

      Delete
    3. banjir kat negeri pr tu nak bersihkan kotoran peninggalan kera..jaan najis rosomah....

      Delete
  9. tak payahla tuduh satu sama lain,samalah kita berdoa ,banjir cepat pulih.
    mohayuddinmohamedmat

    ReplyDelete
  10. Betulke terminal baru diresmikan. Saya pernah mengggunakan perkhidmatan bas ekspress ke terminal tersebut pd 2002 lagi. Tak tahu pulak sebelum ni tak diresmikan. Tak ada apa yang canggihnya pun.

    ReplyDelete
  11. Kuat sangat dok mengata kat orang sekarang rasa la sendiri.lepas ni kita pakat ramai2 kira berapa orang yang mati terutama kt pekan.lagi ramai mati lagi bagus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah nak tunjuk sekejap aja.. jangan sampai Kelantan tenggelam hilang terus sudahlah..

      Delete