Saturday 14 December 2013

RAKYAT NAK TAHU APA PENJELASAN DAN TINDAKAN PIHAK KDN DAN JAKIM MENGENAI RAKAMAN GAMBAR-GAMBAR INI?????


Kalau dilihat akan kemesraan dan keakhraban yang terpancar dari gambar-gambar ini .. Jika di guna pakai hujah bukti KDN dalam menyabit seseorang itu penganut fahaman Syiah .. Adakah Ahmad Zahid Hamidi pengikut fahaman Syiah?????

Rakaman gambar kunjung hormat mesra Duta Iran ke Malaysia ke pejabat Menteri Dalam Negeri di Putrajaya baru-baru ini.

19 comments:

  1. apa nak heran..umno lebih hebat dari syiah sebab ada islam hadhari....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeng jeng jeng laaaa apa dah jadi zahid? Memang ko ke yg syiah? Bukan main mesra ko ngan syiah laknatullah ni? Nak kata mat sabu aleh2 sebenarnya ko yg syiah. Hoi zahid hotak ko bodo laaa ko berfikir ngan bontot ko ke nak tuduh orang? Apa punya baghal laa ko ni.

      Delete
  2. Aku ini tak lah side kepada syiah. Cuma aku nak tau apa kah orang yg menganut fahaman syiah ini sembahyangnya 6 waktu sehari semalam. Apa kah syiah berpuasa dibulan Rejab tidak Ramadhan. Apa kah syiah tidak berzakat tidak pi haji dan bersyahadah La illahailallah Ali Rasulullah. Cuba bagi pencerahan sbb kata syiah itu sesat kerana bercanggah aqidahnya dgn aqidah ahl sunah wal jamaah. Kenapa Arab Saudi benarkan org Iran tunaikan haji setiap kali musim haji dan melakukan ibadah umrah. Bagi aku kalau masih berpegang kepada ajaran al quran dan hadis mereka tetap islam fatwa ulamaj sedunia juga telah memfatwakan bahawa syiah adalah islam tidak sesat camana Malaysia berfatwa syiah sesat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pernah dgr syiah lafaz syahadah x? Apa Syiah buat masa Hari Asyura? Pasal apa Syiah sujud atas batu Karbala? :)

      Delete
    2. Penganut syiah bagaikan muslim muslim yang lain, solatnya itu diadakan 5 kali sehari pada 3 waktu berbeza sebagaimana muslim lain, Subuh sebelum terbit matahari, Zohor, Asar di siang hari dan Maghrib Isyak selepas Matahari terbenam. Bagi puasa pula, ianya wajib untuk berpuasa pada bulan Ramadhan seperti para penganut ahlu sunnah, tiada kata kata membuktikan syiah berpuasa pada bulan rejab dan bukan ramadhan. Orang syiah juga membayar zakat pada aidil fitri seperti muslim muslim yang lain bahkan syahadah syiah juga berbunyi "Ashadualailahaillalah, wa'as hadu anna muhammadaraulullah" itu sahaja. Orang syiah juga menjalankan ibadah haji seperti yang saudara katakan pada masa yang sama bersama penganut ahlu sunnah. Orang syiah sujud di atas tanah, yang ramai berpahaman batu karbala, ianya bukan batu karbala, ianya batu biasa yang dikepal dari tanah dan digunakkan untuk solat supaya dijadikan peringatan bahawa dari tanah kami datang dan kepada tanah hanya akan kami kembali. Saya Orang syiah dan ini testimoni saya bahawa dakwaan pemerintah Malaysia tidak betul.

      Delete
    3. setau aku secara rukunnya memng sama... beza utama syiah melebihkan saidina ali dan imam2nya lebih dari nabi sendiri... dan mereka tidak menerima sahabat2 nabi maupun aishah.. Puak syiah merasakan imam2 mereka memiliki dunia ini dan menghalalkan darah orng sunni.. tapi kalo dari segi amalannya... sepeti kawin mutaah dan bertukar pasangan itu tidak dibolehkan dinegara ini... Kita bukan mahu bermusuh dngn syiah.. tetapi kebelakangan ini telah mula agenda2 jahat yng bertopengkan agama... umpamanya pembunuhan di Pahang.
      Pd aku kita di Malaysia dibawah Imam Syafie dan harus menolak fahaman2 lain jika bertentangan... Munkin ini dapat membantu semasa di alam barzakh bila ditanya...siapa imam kamu

      Delete
    4. Anonymous 13:15, boleh saya bertanya:
      1) Adakah Syiah kamu berpegang pada iman 12?
      2) Mengapa sujud beralaskan tanah semasa sembahyang?
      3) Adakah Syiah kamu menghalalkan kawin mutaah?
      4) Bagaimana kamu menyambut Hari Asyura pada 10 Muharram?
      5) Apakah kedudukan Syaidina Ali dalam fahaman kamu?

      Delete
  3. Pernah dgr syiah lafaz syahadah x? Apa Syiah buat masa Hari Asyura? Pasal apa Syiah sujud atas batu Karbala? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu2 orang Pas sibuk mengata orang umno sebagai kafir/ murtad. Sekarang ni dah terbalik pulak dah. Orang umno pulak yang mengata orang lain murtad/ kafir/ syiah...... dunia dah terbalik kot!

      Delete
  4. KSU KDN SILA BUAT PENCERAHAN, BOSS AWAK YANG SAMSENG TU PUN PEMUJA WAKIL IRAN SYIAH, TAK PANGGIL DIA BAGI PENJELASAN KE?
    Bodoh piang tak de toloq.....

    ReplyDelete
  5. Agak2 engkau orang lah mana lebih bahaya orang islam yg berfahaman syiah dengan orang islam yg berfahaman munafiq. Aq berpandangab org yg berfahaman syiah tak ada nampak bahayanya sebab dia juga difatwakan islam. Kalau orang yg munafik memang sangat bahaya mengaku diri islam tapi menhina islam. Kenapa kerajaan UMNO/BN tidak memerangi manusia2 munafik ini dah sah dari segi hukumnya mereka kufur sebaliknya UMNO/BN memerangi syiah yg pada hukumnya mereka juha muslim spt kita. Ada kah ini agenda Yahudi dan puak munafik memerangi parti PAS yg memperjuangkan islam. Yahudi dan munafik memang tidak suka kepada islam. Tolong bagi pencerahan sikit. Aku komfius dengan kerajaan UMNO yg ngaku memperjuangkan islam tapi disebaliknya anti kepada islam. Rakyat kena cerduj dlm mainan politik UMNO skrg ini kerana dibelakang mereka adalah Yahudi dan puak2 munafik. Ada ulamak sekadar ulamak cari makan mengeluarkan fatwa side kepada pemerentah. Dah jadi rupe Turki semasa pemerentahan Kamal Atartuk shj guna ulamak keluar fatwa palsu. Apa kah malaysia skrg menuju ke era iskam sekuler.

    ReplyDelete
  6. Laaa. tu gambaq duta iran datang pejabat menteri. memang la kena sambut. takkan la tetamu datang tak sambut.

    Macam aku..rumah aku pernah anuwar datang melawat. Takkan la aku ni jugak pengikut dia kaki meliwat balun belakang punggung orang bau taik je. tak mungkin.aku tak terlibat dgn benda meliwat ni macam anuwar? aparaa..tu pun tak tau ke.hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1635....orang munafik macam hang ni lebih bahaya daripada orang syiah di atas tur....

      dulu2 orang Pas sibuk mengata orang umno sebagai kafir/ murtad. Sekarang ni dah terbalik pulak dah. Orang umno pulak yang mengata orang lain murtad/ kafir/ syiah...... dunia dah terbalik kot!

      Delete
  7. 16:35 kalo nk tahu jd kesalahan atau tidak dimata umno jika anda k/tangan awam cubalah anda terlibat dgn aktiviti pmbgkg walaupun bukan kempen p/raya
    Masa itu baru anda tahu rupanya satu kesalahan meraikan/menyambut/bergambar dgn mereka selain umno

    ReplyDelete
  8. Umno lantik yahudi jadi penasihat macam mana pula.kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab tu lah umno tu yahudi laknatullah dan umno tu kafir zindiq laknatullah. Ho ho

      Delete
  9. Aku tak setuju dengan anon 13:15 dengan testimoninya. Kami syiah di malaysia menambahkan mengucap syahadah dgn nama ALi. Kami juga akan memukul mukul badan kami, kalau boleh sehingga luka kerana jika kalian buat perkara ini, akan mendatangjan asyik. apabila puji pujian dinyanyikan..sambil memukul badan makin kelamaan kita akan rasa asyik. rasa terhapus dosa..dan apabila telah selesai, letih maka akan timbul satu syahwat yang memuncak..dan kami boleh memilih perempaun antara kami untuk bertukar pasangan dan dibolehkan menggauli perempuan itu dgn nikah mutaah. Segala titis air peluh dan segala air yang mengalir dan keluar semasa melakukan hubungan dgn perempuan itu adalah seumpama sebanyak pahala air itu mencurah ke badan kami.
    Kami diharamkan pada mulanya untuk mengakui fahaman syiah imamiyah kami, namun sejak akhir2 ini imam imam kami mula membenarkan agar ajaran syiah ini dikeluarkan dan disebarkan dan para pelajar sekolah dan ipt adalah sasaran kami pada peringkat ini. Ini adalah testimoni saya yang menafikan anon 13:15 di atas.

    ReplyDelete
  10. Anon 0047 jawapan kau ni mcm barua umno.

    Tapi umno bukan takat syiah. Sunni pun bukan. Al quran pun xpakai. Bodo.

    ReplyDelete
  11. Anoy 00.47 ini bukan penganut syiah tapi penganut agama syaitan bertopengkan fahaman syiah. Sah anoy 00.47 ini macai greed F dalam UMNO. Kalau macai greed A dia tidak akan mengulas fahaman syiah seperti ini.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...