Thursday 16 February 2012

AKHBAR UTUSEKS MELOYA LIDAH BIAWAK RASMI UMNO SUDAH SERANG PERIBADI "DR" HAJAH ROSMAH MANSOR??????



10 NGO lancar kempen menutup aurat...UTUSEKS MELOYA





KEPALA BATAS 15 Feb. - Ketika banyak pihak menyambut 14 Februari sebagai Hari Kekasih, gabungan 10 pertubuhan bukan kerajaan (NGO) Islam di Pulau Pinang pula menjadikan tarikh itu sebagai Hari Kempen Menutup Aurat Antarabangsa.
NGO yang terlibat ialah Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM), Aktivis Pengupayaan Insan (API), Pertubuhan Ikram Pulau Pinang, Pertubuhan ISMA Pulau Pinang dan Kelab Remaja Lestari (KRL).
Turut serta Komuniti Suara Kehidupan, Nisa' Pulau Pinang, Kariah Masjid At Taqwa, Bertam, Persatuan Ulama Malaysia (PUM) cawangan Pulau Pinang dan Pertubuhan Menangani Gejala Sosial Malaysia (Unggas).
Selain di Malaysia, kempen sama turut diadakan di Thailand, Macau, Hong Kong, Indonesia dan England yang memfokuskan kepada usaha menarik minat masyarakat umum supaya menutup aurat dan menjaga pergaulan di kalangan umat Islam.
Menurut wakil NGO terbabit, Mardziah Zakaria, objektif utama kempen itu adalah mewujudkan remaja yang beradab mulia, berakhlak murni dan berketrampilan sebagai remaja Muslim.
"Kita telah mulakan kempen ini dengan program turun padang di hentian Rehat dan Rawat (R&R) Pantai Bersih dan Queensbay Mall malam Ahad lalu dengan mengadakan aktiviti penyampaian tudung percuma kepada remaja perempuan.
"Kita bersyukur mendapat sambutan menggalakkan daripada remaja dan ramai yang menyambut baik kempen kami," katanya yang juga Ketua Hal Ehwal Wanita Masjid At Taqwa pada sidang akhbar di sini, semalam......utuseks meloya

INI SUDAH ADA KONSPIRASI TERANG-TERANGAN MAU MENJATUHKAN HJ AH JIB GOR MELALUI LIDAK BIAWAK RASMI UMNO UTUSEKS MELOYA DENGAN "DR" HAJAH ROSMAH MANSOR DIJADIKAN BAHAN SINDIRAN....INI SUDAH KES BERAT NI BEB....AGAK-AGAKNYA DARI KEM SIAPA YANG PUNYA KERJA NI????....MUNGKIN DALAM UMNO SENDIRI SUDAH ADA SUASANA DIMANA "DR" HAJAH ROSMAH MANSOR SUDAH DILIHAT SEBAGAI LIABILITI YANG AMAT PERLU DISINGKIRKAN AGAR TIDAK TERPALIT DENGAN UMNO SEBELUM PRU 13 NANTI.....KALAU NAK SINGKIR "DR" HAJAH ROSMAH MANSOR PERLU TERLEBIH DAHULU SINGKIR DAN USIR HJ AH JIB GOR....NAMPAKNYA PERGOLAKAN DALAM UMNO MAKIN PARAH....UMNO REBAH PADA PRU 13 NANTI AMATLAH CERAH...
SEBAHAGIAN remaja wanita membawa sepanduk semasa mengadakan kempen menutup aurat di Kepala Batas, Pulau Pinang, semalam.

1 comment:

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...