Thursday 16 February 2012

HASAN ALI AQIDAH SAH CAKAP BESAR BERDEGAR-DEGAR!!...BILA DICABAR HERET "JATI" BERTADING PRU 13, LARI MENCICIT TAK CUKUP TANAH...KWAH KWAH KWAH!!!...


Jati Tidak Akan Terlibat PRU - Dr Hasan Ali
SHAH ALAM: Datuk Dr Hasan Mohamed Ali menegaskan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) baru yang dikenali sebagai Jalur Tiga (Jati) tidak akan terlibat dalam politik atau bertanding dalam pilihan raya.
Malah beliau memberi amaran agar ahli Jati supaya tidak mengheret pertubuhan itu bagi meraih sokongan sekiranya mereka bertanding sebagai calon bebas.
Jelasnya, ahli Jati tidak dihalang untuk bergiat aktif dalam politik malah dibenarkan untuk menyertai pilihan raya tetapi bukan atas nama Jati.
"Ahli-ahli Jati yang mahu masuk dunia politik termasuk bertanding dalam pilihan raya, itu tidak ada masalah.
"Mereka bertanding bukan bawa nama Jati, mereka bertanding sama ada mewakili parti-parti pilihan mereka atau bertanding atas nama bebas...itu mereka boleh lakukan.
"Tetapi mereka tak boleh bawa logo atau nama Jati terbabit dalam gerakan politik. Itu kita tak boleh biarkan," katanya pada sidang media pra-pelancaran Jati di sini, Khamis.
Sementara itu ditanya sama ada beliau akan bertanding pada pilihan raya umum akan datang atas tiket bebas, Hasan berkata: "Perkara itu saya akan jawab bila Parlimen dibubarkan."
Beliau dipecat dari PAS Januari lalu setelah mengkritik tindakan menyeru ahli-ahli parti itu menyertai perhimpunan di luar pekarangan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur bagi menyokong kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Jati akan dilancarkan secara rasmi pada 21 Februari ini di Pusat Konvensyen Shah Alam.
Penubuhannya bagi memperjuangan tiga elemen utama iaitu bagi menjaga kepentingan umat Islam, masyarakat Melayu dan mendaulatkan institusi beraja....

PSTTTTT.....HASAN ALI AQIDAH MASA DALAM JEMAAH PAS CUKUP TERKENAL DENGAN KEBERANIANNYA... BILA DAH KENA TERAJANG KELUAR SEBAB MENGKHIANATI PERJUANGAN PAS TERUS BERPERANAN DAN BERPERANGAI MACAM PARA PEMIMPIN UMNO YANG LAIN JUGAK... SIFAT PENAKUT BIN BACUL BIN DAYUS BIN NO TELOQ....KWAH KWAH KWAH....JATI AKAN BERTUKAR NAMA KE MATI......KWAH KWAH KWAH...

2 comments:

  1. kalau masuk PRU pun confirm hilang wang pertaruhan...kah kah kah!!!!

    ReplyDelete
  2. Cermin diri sendiri dulu Yop!!! Meruntuhkan sekejap je, nak membina bukan senang Yop!!! Kalau kau manusia hebat ta'kan rupa ini Yop?? Tak ada keroje lain ke Yop??

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...