Friday 17 February 2012

INFO TERNEW....HARI INI NAJIB RAZAK AKAN UMUMKAN SHAHRIZAT BUKAN LAGI MENTERI KABINET DAN LEPASKAN JAWATAN SEBAGAI KETUA WANITA UMNO MALAYSIA?????


Kuasa melantik dan memecat anggota jemaah Menteri Kabinet 1M'sia adalah budi bicara dan hak mutlaknya... tiada siapa pun boleh mempersoal dan mempertikaikannya ... itulah kata-kata dari mulut Najib Razak bila diajukan soalan mengenai masa depan Shahrizat Jalil dalam skandal yang memalu dan menggegarkan negara...skandal NFC...skandal rembat duit rakyat RM250 juta untuk beli kondo mewah puluhan juta ringgit di Bangsar dan Singapura, bayar gaji suami dan anak beranak antara Rm25,000-RM100,000 sebulan, beli kereta Mercedes Benz melebehi RM500,000, beli beberapa bidang tanah di Putrajaya, mengerjakan umrah dan melancung pusing dunia dengan pakej mewah.

Difahamkan dari sumber yang agak boleh dipercayai..hari ini selepas mesyuarat Kabinet Mingguan, Najib akan mengumukan kedudukkan Sharizat Jalil sama ada dalam kerajaan maupun parti....laporan risikan menunjukkan skandal NFC akan membawa padah parah kepada UMNO yang telah pun sedia nazak pada PRU 13 nanti lebih-lebih lagi bila Nazri Aziz Menteri Undang-Undang tidak rasmi negara telah mengesahkan wujudnya kesalahan pecah amanah dalam projek bela Lembu Negara ..NFC....orang kampong dan luar bandar pun dah tahu kisah ini...kawasan dimana UMNO masih diterima ramai...reaksi mereka kini tidak menyenangkan UMNO..

Najib kini terpaksa membuat pilihan....gunakan kuasa dan budi bicara pecat Shahrizat atau pengundi pada PRU 13 nanti akan gunakan kuasa dan budi bicara mereka sepak terajang dan halau usir UMNO dari Putrajaya...

Najib lebih sayangkan Shahrizat atau kerusi empok Putrajaya....itu pilihan yang ada pada tangan Najib..

1 comment:

  1. bila pulak mesyuarat kabinet hari jumaat....! bior benor yeop!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...