Friday 3 February 2012

KENYATAAN PANAS, PEDAS, TEGAS, KERAS TETAPI BERASAS DARI RAFIDAH AZIZ SARAN SUPAYA SHAHRIZAT JALIL BERAMBOS DARI JAWATAN SEBAGAI KETUA WANITA UMNO MALAYSIA!!!!


PANAS... PANAS...PANAS.......KAK FIDAH DESAK KAK JAT PERGI BERAMBOS DARI JAWATAN KETUA WANITA UMNO MALAYSIA...


Dalam banyak-banyak desakkan supaya Shahrizat Jalil meletakkan jawatannya, saya  merasakan  inilah desakkan paling tegas ,keras, panas dan menyakitkan hati buat Shahrizat..

Bekas Ketua Wanita UMNO, Tan Sri Rafidah Aziz hari ini dilaporkan telah membidas penggantinya Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil dengan berkata Shahrizat sepatutnya meletakkan kesemua jawatan yang dipegangnya samada di dalam Kerajaan mahupun UMNO.

Rafidah dalam wawancara dengan The Malay Mail semalam dilapor melancarkan serangan pedas pada penggantinya Shahrizat dengan berkata seorang pemimpin patut berundur sekiranya mendatangkan masalah kepada parti.

Walaupun tidak menamakan Shahrizat, harian berbahasa Inggeris itu melaporkan, ia jelas merujuk kepada isteri pengerusi syarikat pengendali NFC Datuk Seri Mohamad Salleh Ismail itu.

"Ini untuk (kebaikan) semua, sama ada berkenaan isu lembu atau tidak. Itu tindakan paling matang untuk berdepan dengan masalah kamu," beliau dilapor sebagai berkata.

Beliau juga mempersoalkan tindakan menteri itu mengambil cuti tiga minggu kerana beliau patut membuat keputusan dan tidak harus meninggalkan isu itu kepada perdana menteri.



Kenapa anda perlu tunggu tiga minggu untuk membuat keputusan?.. Anda sudah kehilangan arah..




HELO FREN...SEKARANG LU RASA APA YANG KAK FIDAH RASA DULU....SATU RATU AP LAGI SATU RATU LEMBU...DUA DUA PUN DAH JADI HANTU....sesetengah tempat, saya diberitahu isu NFC kini menjadi bahan sindiran kononnya mana-mana kawasan yang terbiar ditumbuhi rumput dan lalang, tak perlu lagi guna mesin pemotong rumput, sebab Umno dah ada lembu di Gemas....KWAH KWAH KWAH

3 comments:

  1. Hehehe..Ooi Mek Nah...naper ko tak ulas atau tabor fitnah yang serupa bila kena hidung PKR dan kuncu2 pujaan hatimu itu...kalau kerajaan ko pulun ulkas sapaqi tak se[pat nak pakai CD ...teruknya perangtai ko...macam haprak kampung.

    ReplyDelete
  2. Ini bodoh punya blog manusia bangsat

    ReplyDelete
  3. Apabila umno tertekan maka ayat-ayat carut akan keluar! haha! PKR , PAS & DAP x Payah lawan umno..cukup sama mereka bergaduh baling kerusi..hahaha!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...