Tuesday 28 February 2012

KES KHALWAT USTAZ DR BADRULAMIN... WANITA "PASANGANNYA" KATA SEMUANYA ADALAH FITNAH JAHAT DAN JIJIK BELAKA...PERANCANGAN JAHAT MEREKA SUDAH TERBONGKAR TERBURAI.. UMNO SUDAH KANTOI LAGI BEB!!!!!

Wanita kes Dr Badrol: 'Fitnah, saya tidak khalwat'

Badrulamin_Bahron
ROMPIN - Media digemparkan dengan berita anggota Majlis Pimpinan Tertinggi PKR, Dr Badrolamin Bahron ditangkap khalwat oleh Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) di Kuantan, awal pagi Sabtu lalu.

Dalam Sinar Harian semalam, Badrolamin menafikan laporan tersebut dan menegaskan, beliau hanya mahu membantu seorang wanita yang berhadapan dengan masalah keluarga.

Sinar Harian berjaya menjejak wanita didakwa berkhalwat dengan Badrolamin itu. Apa sebenarnya kisah di sebalik kejadian?

Walau enggan namanya disiarkan, namun wanita itu tidak keberatan berkongsi cerita dan menerangkan kedudukan sebenar kepada pembaca Sinar Harian khasnya. Ikuti pengakuan eksklusif daripada beliau.

“Fitnah! Saya tidak berkhalwat. Saya tidak lakukan perbuatan itu!

“Saya tidak berada dalam satu bilik dengan ustaz (Badrolamin). Orang fitnah saya berniat jahat. Tidak bertanggungjawab!

“Saya berada di luar bilik hotel. Bukan bersama ustaz dalam sebuah bilik seperti dakwaan.

“Namun kerana tindakan khianat itu, ustaz kena kurung dan dibelasah dalam biliknya.

“Saya pergi menemui ustaz Badrolamin atas tujuan mahu melarikan diri daripada suami, bersama anak saya yang berusia dua tahun. Saya bimbang keselamatan kami terancam.

“Saya sudah puas berusaha dan tidak mampu lagi menanggung segala bebanan ini.

“Saya memang kenal rapat ustaz dan isterinya sejak mengikuti rombongan umrah pada 1 Mei tahun lalu dan kami sering berhubung antara satu sama lain.

“Ustaz pun ada datang ke sini (Rompin) dan saya juga mengenali rapat isteri beliau. Malah isterinya juga menasihatkan saya supaya bersabar menghadapi kes fitnah ini.

“Saya juga kesal dengan sikap segelintir masyarakat yang menuding jari tanpa beri kami peluang untuk bela diri, sedangkan kes ini belum diputuskan di mahkamah.

“Tambah kesal kerana ada pihak menabur fitnah dengan meletakkan gambar palsu dan wajah yang tersebar di Internet bukan saya,” katanya.

Kakitangan di Kolej Komuniti Rompin berusia 28 tahun itu ke mahkamah semalam, bagi sebutan kesnya di hadapan Hakim Syarie, Abu Kasim Pilus, kira-kira jam 11.15 pagi, sebelum keluar semula kira-kira 10 minit selepas memberi keterangan.

Beliau hadir seorang diri di Mahkamah Rendah Syariah Rompin pada jam 9 pagi semalam. Beliau ke sana bagi proses tuntutan penceraian terhadap suaminya.

“Saya nekad mengemukakan tuntutan cerai memandangkan pelbagai usaha dilakukan untuk menyelesaikan kemelut rumah tangga gagal.

“Itulah jalan penyelesaian terbaik bagi memastikan keselamatan dan masa depan saya serta anak terbela,” katanya.

Ketika ditanya adakah punca dia menuntut cerai disebabkan sikap suaminya, wanita itu enggan mengulas dan mahu isu berkenaan diselesaikan di mahkamah nanti...

“Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.(al-Hujurat:6).

KALAU SEBELUM INI USTAZ DR BADROLAMIN BAHRON MEMBUAT PENAFIAN... KINI GILIRAN WANITA TERSEBUT....SEBAB ITU DARI AWAL LAGI KISAH INI DICETUSKAN SECARA SENSASI OLEH BARUA-BARUA UMNO DIALAM MAYA MAUPUN DIMEDIA ARUS PERDANA, RAKYAT SUDAH DAPAT MENANGKAP INI ADALAH PERMAINAN POLITIK LONGKANG UMNO.....

CUBA BUIT SIKIT MINDA KITA DAN TANYA AKAL LOGIK....LOGIKKAH SESEORANG BILA SEDANG MELAKUKAN PENZINAAN TETIBA PINTU BILIK HOTELNYA DIKETUK SELAMA LEBIH SETENGAH JAM....SELEPAS DIBUKA PASANGAN LELAKI MASIH LAGI BERTUALA MANDI....MASUK AKAL KE?....DALAM MASA SETENGAH JAM MASIH TAK SEMPAT NAK MENGENAKAN PAKAIAN BIASA?.....

SEHINGGA KINI PIHAK JABATAN AGAMA ISLAM PAHANG BELUM LAGI KELUARKAN KENYATAAN SEDEMIKIAN... USTAZ DR BADRUL AMIN SEMASA DISERBU SEDANG BERTUALA MANDI LEMBAB....LANGSUNG TAK DE!!!!!.. YANG ADA IALAH PEGAWAI-PEGAWAI JAIP HADIR DIHOTEL DI BALOK KUANATAN SETELAH DIMAKLUMKAN OLEH SUAMI WANITA ITU... SEMASA DATANG PASANGAN BERADA DILUAR BILIK....MEREKA MENYIASAT HANYA BERASASKAN KEPADA LAPORAN SUAMI WANITA... ITU SAJA....

WOIT!!! BARUA-BARUA UMNO... INGATLAH.. MEMFITNAH LEBIH BESAR DOSANYA DARI MEMBUNUH..

"MANUSIA MERANCANG, ALLAH JUGA MERANCANG..SEBAIK-BAIK PERANCANGAN ADALAH PERANCANGAN ALLAH"

8 comments:

  1. umno memang PUKIMAK

    ReplyDelete
  2. dah sedap2 buat maksiat senang2 salah kan orang lain....

    ReplyDelete
  3. Ini adalah ekoran dari kesilapan wanita tersebut,sepatutnya beliau pergi berjumpa rakan atau taulan wanita di saat genting begitu bukan berjumpa seorang lelaki di tengah tengah malam, walaupun beliau seorang ustaz. Tidak terfikirkah perbuatan itu akan menimbulkan fitnah? Kalau doktor perubatan ada etika apabila berjupa pesakit wanita, ia itu jururawat mesti bersama kenapa ustaz atau pakar motivasi tidak berbuat begitu bila berjumpa klient? Bagaimana pun di doakan agar ustaz terlepas dari fitnah yg sedang melanda beliau. Jadikanlah ini satu pengajaran pada kita semua wahai lelaki dan wanita Islam.

    ReplyDelete
  4. Senator Ahmad Soffian Bin Mohd Shariff28 November 2012 at 02:21

    Haha..Bile orang PKR buat taik semua fitnah. Bile UMNO pula semua betul. Ni lah jahanamnya politik jumud. Esok yang suka buat fitnah ni (terutamanya blogger-blogger politik Tak kira BN atau PR) bercengkerama lah dalam neraka. Aku ahli UMNO, aku tolak politik kotor. Majoriti besar ahli UMNO tolak politik jijik. Buktinya kami tak sokong Anwar Ibrahim, (jangan lupa Anwar Ibrahim pun ahli UMNO dulu). Lepas dipecat oleh Tun M, baru anwar kononya perjuangkan rakyat, sedangkan beliau adalah kaki makan rasuah.

    Ahli UMNO menolak pemimpin rasuah dan kroni seperti Anwar Ibrahim. Kami buang Anwar, kamu pulak sokong.. Tidak seperti PR yang menganggap pemimpin mereka maksum dari dosa dan kesalahan.

    Hidup UMNO! Hidup Barisan Nasional!

    ReplyDelete
  5. admin ni macai pr..bln2 dpt alaun buat blog...

    ReplyDelete
  6. akal ada tp letak kt lutut. nak jumpa mintak nasihat pon kt depan bilik hotel, kau tu pompuan pastu pi sorg pulak jumpa dgn laki. yg paling x masuk akal pukul 3 pagi nk jumpa mintak nasihat. logik ke tak? org len tgk mesti timbul fitnah. korg cuba pikir laki pompuan dok dpn bilik hotel pukul 3 pagi, agak2 korg pikir diaorg nk wat apa?

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...