Thursday 27 December 2012

AMANAT DATUK SERI TUAN GURU HJ ABDUL HADI AWANG.....MURSYIDUL AM PAS MERANGKAP MENTERI BESAR KELANTAN, YAB DATO' BENTARA SETIA TUAN GURU NIK ABDUL AZIZ NIK MAT KATA TIADA KEPERLUAN TGHA TARIK BALIK....ANGGAP MEDIA UMNO PENAKUT!!!!



KENYATAAN TGNA MENGENAI AMANAT TGHA BILA DIAJUKAN SOALAN  OLEH WARTAWAN SEMALAM SEMASA LAWATAN BANJIR DIRANTAU PANJANG..
Semalam di Rantau Panjang, saya masih ditanya oleh wartawan tentang Amanat Haji Hadi. Saya ingin ulangi permintaan saya agar Tuan Guru Dato Seri Abdul Hadi tidak menarik balik apa yang disebut sebagai amanatnya itu. Tidak ada keperluan untuk tarik balik. Jika tidak benar isi kandungan ucapan itu, panggil beliau dan minta untuk berikan penjelasan.

Malangnya saya melihat media massa pro UMNO/BN ini tidak berminat ke arah menyelesaikan polemik dengan berbincang. Saya mendesak agar diadakan satu perbincangan terbuka. Jangan hanya pandai bertumbuk seorang diri di dalam gelanggang. Saya anggap media seperti ini ialah media penakut.

4 comments:

  1. kita kena tanya UMNO balik, kenapa 55 tahun merdeka, UMNO dan ulamak2 Umno tak pernah pikir dan terpikir dan mencari usaha ikhtiar untuk laksanakan hudud dalam negara, dan tolong faham2kan sahabat2 mereka MCA, MIC , Gerakan dll, tentang hikmah hukum hudud islam. umno tak payah pening 2 pikir tentang amanah TG hj Hadi tu..

    ReplyDelete
  2. Kah.kah.kah... Wa caya sama lu... Jawapan yg bijak TGNA...Kih.kih.kih.. Insaflah... Cai & Co..

    ReplyDelete
  3. Amanat Syaitan yang memecahkan orang Melayu. Eloklah kalau Hadi Awang dan Nik Aziz di hantar ke Myanmar, supaya mereka boleh melihat kerajaan atau parti politik yg menolak Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teringin gak nak pergi amerika kalau kau belanja tiket.

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...