Saturday 29 December 2012

ANTARA NAJIB DAN MUHYIDDIN....SIAPA DILIHAT ADA SEDIKIT BERJIWA RAKYAT?????.. SIAPA YANG PATUT MEMIMPIN UMNO DALAM PRU 13 NANTI????


Biarkan gambar berbicara sendiri sebagai bahan bukti, bukannya cakap pakai air liur basi.

Cuitkan minda tanya akal logik...tepuk dada tanya iman...Siapakah diantara dua pemimpin tertinggi UMNO kini yang ada berjiwa rakyat.

Admin bukannya penyokong UMNO, ahli UMNO jauh sekali, tapi sebagai warga negara Malaysia wajib membuat penilaian.

Rakyat maukan pemimpin turun padang melihat sendiri penderitaan dan kesusahan yang dialami mereka.

Semoga para ahli, penyokong dan pendokong UMNO kena bijak untuk memlih pemimpin yang wajar mengemudi parti mereka.



1 comment:

  1. Sekali pun rakyat Malaysia kata Muhyiddin lebih baik dri Najib namun aku tak nak bersekonhkol dgn macai2 yg menyokong pemimpin2 partinya yg memperlekehkan serta menolak hudud!
    Ragu kita akn hukum & Kitab Allah ragu kita pd Allah! sekelumit kita ragu pd Allah tergelincirlah syahadah kita.. Nauzubillah..

    Kita tolak umno be end pd pru ke 13 nanti! kita martabatkan Najib jdi ketua pembangkang! kita bersihkan mlaysia dri gejala2 rasuah. kita bebaskan ulamak2 muktabar bersuara! kesiani org2 umno yg selama ni bergelumang dgn dosa rasuah, fitnah, khianat & hasad dengki. Pencenkan umno be end!
    usah abaikan doa2
    hancurkan umno
    be end ko ko be end!
    ko ko ko umno!
    umno ko ko be end!
    Justru itu maka kita tunjukan solidariti rakyat prihatin yg inginkan perubahan! jom kita ramai2 ke Himpunan Kebangkitan Rakyat pasca PRU ke 13 pd 12hb January 2013 di Stadium Merdeka! Kita realitikan 1 juta kehadiran utk beri isyarat kpd SPR agr usah jdi kaldai tunggangan umno!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...