Thursday 13 December 2012

BERITA YANG MEMBUAT NAJIB DAN TUN MAHATHIR TAK LENA TIDUR KETAKUTAN!!!!...MANTAN PERDANA MENTERI DAN TIMBALAN PERDANA MENTERI THAILAND DIHERET KE MAHKAMAH ATAS TUDUHAN MEMBUNUH 90 PENDEMO ANTI KERAJAAN!!!!!!



Mantan Perdana Menteri Thailand Abhisit Vejjajiva bersama bekas Timbalannya Suthep Thaugsuban, telah diheret ke Mahkamah Thailand atas tuduhan membunuh pendemo anti kerajaan dua tahun yang lalu.

Pada kejadian tersebut hampir 90 warga Thailand telah terbunuh dan lebih 1,900 cedera.

Mereka berdua dituduh dibawah Seksyen 288 Undang-Undang Thailand dan tidak mengaku bersalah dan mohon dibicarakan.

Sudah pasti kisah ini akan membuat Najib Razak dan Tun Mahathir tak lena tidur.

Mungkin itulah antara alasan utama maka perlu UMNO mempertahankan kuasa di Putrajaya walaupun hancur badan dan berkecai tulang.

3 comments:

  1. SETUJU!!!! Itulah sebabnya!!!! Tak perlu disangkal lagi!!!

    ReplyDelete
  2. Tapi Anuar beri jaminan tak akan aibkan pemimpin UMNO jika PR takeover Putrajaya. Maknanya Dolah RM250billion, Najib Altantuya Scorpene, Rais Yatim Rape Indon, Shahrizat Lembu Condo, Rosmah cincin beso buah nyior, Segala kroni kroni...... tak akan disumbat kedalam Sg Buloh Resort lah!!!
    Kiss and forget. Kalau macam tu, tak lama, pemimpin Pakatan Rakyat pon akan songlap lagi BESAR PUNYA. Nanti UMNO takeover Putrajaya balik....Kiss and forget jugak lahhhhh....

    ReplyDelete
  3. ORANG JAHAT DAN PENYAMUN WANG SERTA HARTA NEGARA YANG LEPAS LARI KELUAR NEGARA DAN LARI DARI MAHKAMAH MALAYSIA HENDAKLAH DIHARAMKAN KEMBALI DAN BANGKAINYA JUGA JANGAN DIBENARKAN DIBAWA BALIK!!!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...