Tuesday 18 December 2012

CUKUP MENGKAGUMKAN!!!!!... AHLI-AHLI PERKASA BILA HADIR MESYUARAT AGUNG AKAN SENTIASA PEKA, SEGAR BUGAR, BUKA MATA DAN MINDA DENGAR UCAPAN PEMIMPIN TERTINGGI MEREKA!!!!!

BIAR GAMBAR BERBICARA!!!!!!

Admin baru saja mendapat kiriman gambar dari seorang pengkagum NGO berdarah dan berjiwa "Melayu" pekat, kental dan padu, PERKASA, betapa ahli-ahli PERKASA cukup berdisiplin tinggi yang membuktikan akan sanggup mati, hancur badan berkecai tulang dan bermandikan darah demi mempertahankan 'KETUANAN MELAYU".

Mula-mula admin agak ragu-ragu tetapi apabila melihat rakaman gambar tersebut memang ternyata ahli-ahli PERKASA amat cukup bersedia untuk melunaskan janji-janji keramatnya itu jika keadaan mendesak dan memerlukan.

Kalau para pengintai, penjeguk pembaca, penegur dan pengkritik blog ini tidak percaya, sila lihat dan amati betul-betul gambar yang dimuat naik.

Suasana mesyuarat agung PERKASA yang berlangsung baru-baru.

Pergh!!!! mereka yang duduk dibarisan hadapan yang dikhaskan kepada tetamu dan ahli-ahli VIP PERKASA cukup khusuk mendengar amanat yang sedang disampaikan oleh Presiden Ulung PERKASA, Ibrahim Ali.

TAHNIAH PERKASA KERANA MELAHIRKAN AHLI-AHLI YANG BERJIWA MANTAP SEGAR BUGAR!!!!

8 comments:

  1. menyampah dgr celoteh brahim ali...

    ReplyDelete
  2. Sambil dengar, mimpi sedap-sedap dan tinggi-tinggi.

    ReplyDelete
  3. ayooo....!!!Ini macam kalu....tiada takut lah..

    ReplyDelete
  4. Dlm gmbr ni klo x silap aku muka2 bekas umenor yg kecewa je...pekida pn ada..jati pn ada..blk2 org2 tu je...

    ReplyDelete
  5. Pekida, Perkasa, Merpati, Pakat, Pintas dan hapah2 lagi puak macam ni mesti diharamkan bila PR kuasai Putrajaya nanti. Puak ni takde fungsi selain buat kacau bilau dan chamceng kampongan yang keluar pekan.

    ReplyDelete
  6. Biasanya brahim ali selalu bg upah pada org yg datang ke majlis beliau.

    ReplyDelete
  7. Khusyuuuuuuknya!!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...