Friday 28 December 2012

JAMUAN MAKAN MALAM BERBAYAR 85 BUAH MEJA ANJURAN DAP DI BUKIT GAMBIR, JOHOR.....PENING KEPALA NAJIB BERTAMBAH KRONIK...NEGERI UMNO PALING GAGAH DALAM DUNIA PUN SUDAH GOYANG NAK TUMBANG.


Jamuan makan malam 85 buah meja berbayar tanpa cabutan bertuah, tarian dan nyanyian dari gadis-gadis berpakaian menjolok mata anjuran DAP, Johor di Bukit Gambir, malam tadi, tetap mendapat sambutan yang cukup hebat.

Mereka hadir beramai-ramai sambil menghulurkan dana sebagai tanda sokongan padu perjuangan yang dibawa DAP/PR.

Menunjukkan masyarakat kaum Tionghua di Johor khasnya dan seluruh negara amnya, melebehi 80% sudah tekad bersama-sama dengan perjuangan yang dibawa oleh Gagasan Pakatan Rakyat terdiri dari PAS/PKR/DAP dibawah kepimpinan YB Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Fenomena sejak PRU 12 2008 ini tidak pernah terfikir oleh para pemimpin UMNO sebelum ini.

Lagi MCA cuba menakut-nakutkan kaum Tionghua dengan isu hudud lagi meraka bermaia-ramai berhijar menyokong PR...Inilah yang memeningkan kepala MCA/UMNO/BN.

TANYA SAMA NAJIB MENGAPA KAU GOYANG... NANTI JAWAB NAJIB PUTRAJAYA NAK HILANGGGGGG...



1 comment:

  1. Baguslah kalau masyarakat Tionghua telah membuka mata, melihat menembusi topeng kepuraan MCA, khinzir UMNO. Selagi kubu pertahanan sarang UMNO ini tertembus, harapan rakyat Malaysia menujui masa hadapan yang cerah telah melangkah setapak jauh lagi!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...