Wednesday 19 December 2012

JOM KENALI LEBIH DEKAT PENJENAYAH YANG MENCEDERAKAN AHLI UNIT AMAL DI CERAMAH JELAJAH MERDEKA RAKYAT DIGOMBAK, BARU-BARU INI..

Masih ingatkah samseng upahan UMNO yang dikepalai Ketua Pemuda UMNO Bahagian Gombak, Megat Zulkarnian a/l Omar Din Mauju yang menikam seorang petugas Unit Amal Malaysia dengan senjata tajam baru-baru ini?

Mengikut apa yang admin dimaklumkan, nama samaran @ glamournya ialah Herry... Duduk di Setapak.
Pernah bertugas sebagai anggota polis berpangkat Konstable tetapi dibuang kerja kerana masalah disiplin menerima rasuah.

Pada malam kejadian dikatakan ada menerima upah tertentu untuk melakukan huru hara dan serangan tubuh kepada petugas keselamatan dan lalu lintas dari Unit Amal Malaysia.

Abangya dikatakan orang kuat kepada Megat Zulkarnian a/l Omar Din Mauju.

Samseng UMNO yang dikatakan "cedera" dibahagian kepala sehingga menerima " sembilan jahitan" adalah salah seorang rakan karibnya... Gambar sekumpulan lelaki berbaju Melayu ternyata ada mamat itu.

Memiliki satu akuan dalam FB dengan mengguna pakai nama Inspektor Herry...http://www.facebook.com/inspektor.herry/photos_stream

SAMA-SAMALAH KITA MEMBANTU PIHAK BERKUASA UNTUK MENGESAN DAN MENJEJAKI SAMSENG INI... JIKA TERJUMPA DAN MEMPUNYAI APA-APA MAKLUMAT SILA LAPORKAN KEPADA BALAI POLIS YANG BERHAMPIRAN.



9 comments:

  1. Klu aku jmp bdk nie, mmg aku sepak jer, mmg aku xtnye dh..!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ek leh mat bunga mamat ni.....

      Delete
  2. area stapak yer.. cari maut mamat ni..

    ReplyDelete
  3. Inspentor Herry ???? Jadi Konstabel pon kena buang kerja. Budak muka macam ni jadi bapak ayam boleh la.

    ReplyDelete
  4. Dh delete pn akaun fb dia....

    ReplyDelete
  5. DU3113 yer ... insya Allah sy cuba dptkan maklumat pemiliknya.. kl
    u ada no .kp insp herry ngok lg baguih ..

    ReplyDelete
  6. Suspek kene soal siasat, klihatan gmbr suspek seakan2 same..wlupn tndakan suspek sprti tdak b'perikemanusiaan, namun ada d'antara gmbr suspek klihatan sprti dlm hati ada taman...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...