Sunday 30 December 2012

KERANA TAKSUB DAN BODEK MELAMPAU.....SANGGUP KATA NAJIB LAGI BIJAK DARI NABI MUHAMMAD SAW....

Agak-agak perempuan ini menganut dari parti mana sampai tergamak dan sanggup mengeluarkan kata-kata sedemikian...'SEBIJAK-BIJAK NABI MUHAMMAD SAW... BIJAK LAGI NAJIB'..

Inilah akibatnya apabila budaya ampu bodek melampau sudah menjadi sebahagian dari budaya UMNO.

Jika nak rapat dengan pemimpin UMNO kena kuat sikit bodek.

Nak ambil hati Najib sampai sanggup dan berasa megah, kata Najib lebih bijak dari Nabi Muhammad SAW.

18 comments:

  1. dia dah menyesal atas perbuatan beliau dan bertaubat pun .so deletd lah

    ReplyDelete
  2. lol...mungkin sarcasm je tu..buat mcm ni.dah nampak macam penyokong bn ni teruk sangat..bile dh namenye parti politik,same jelah kotornye..tkde yg bersih..semual quivalent..

    ReplyDelete
  3. Ni dah kira bangang tahap tenuk dah ni!

    ReplyDelete
  4. Budak tu sekolah kat mana ha...sistem pelajaran kat sekolah ada ajar ka macam tu,,atau mak bapak dia ajar..atau dia ikut berita tv. atau ikut suka kepala mangkukl hayun binggul dia...

    Nah tiba lah masa nya kita sebagai rakyat malaysia yang mengaku beragama islam ,,lebih lebih lagi alim ulama...tok mufti lagi lagi dato sri tan sri sahibus samahah al ustaz wal mufti al peraki harusani mengingatkan pengikut pengikut najib betulkan pemikiran mereka....jangan jadi begitu...p la ngaji

    ReplyDelete
  5. Bangang betul pencacai UMNO tsbut. Dah takde duit nak makan ke sampai nak membodek Najib lagu tu? Kalau nak memuji Najib jgnlah sampai nak kata dia lebih baik dari Rasulullah s.a.w. :S

    ReplyDelete
  6. Jangan mudah melatah... ada bermacam cara untuk mendengki kejayaan sesaorang! Matlamatnya akan sampai jika ada pembaca yang marah. lalu akan mencerca sesuatu kumpulan.

    Jadi selidiki terlebih dahulu sebelum nak melatah yang bukan-bukan.

    ReplyDelete
  7. Inilah jenis manusia yg gelap hatinya jauh sekali nur iman.iblis brsuka ria krn ada betina mcn ni

    ReplyDelete
  8. Cerdik kew bodo..bodo la 2!!nabi Muhammad pemimpin paling Agong..takat najib 2 standart unta ja.taubat la..jangan letakkan dirimu d neraka..

    ReplyDelete
  9. bodoh punya budak..

    ReplyDelete
  10. SubhanAllah,
    Mari pakat berdoa dia balik kepangkal jalan, tapi kalau memang jenis keras kepala dan dari gulungan yang dimeteri hati, dipekakkan telinga dan dibuutakan mata oleh Allah ((Dengan sebab keingkaran mereka), Allah mematerikan atas hati mereka serta pendengaran mereka, dan pada penglihatan mereka ada penutupnya; dan bagi mereka pula disediakan azab seksa yang amat besar. Surah 2:7) semoga Allah mengaibkan dia dengan seburuk-buruk aib. WallAllah hu a'lam

    ReplyDelete
  11. biasanya wanita umno ataupun puteri umno tak ada buat ucapan ungkapan macam tu...hanya rekaan supaya nampak umno lebih teruk dari pas ada leer!!!

    ReplyDelete
  12. aku ada terbaca dalam email... AMANAT NABI vs AMANAT HADI, Pas Khawarij memang ternyata lebih teruk dah menyeleweng dari perjuangan asal...bersekongkol pulak dengan PKR zionis dan biaDAPig Harbi laknatullah lagilah haprak hancai mancai dibuatnya PR..memang sah PRU13 nanti PAS-PKR-DAP bakal tersungkur terbalik dog !!!

    BERSATU UKHWAH ISLAMIAH adalah lebih baik bagi kamu dari bersatu berpolitik bersama DAP Harbi, Nama ALLAH hakmutlak agama ISLAM pun nak dibuat macam PAKATAN RAKYAT dalam BIBLE edisi Melayu?pigi daa..poodaa..chit !!!!!!dari bekas penyokong kuat PAS-PR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan emotional bro. Cue gi solat & doa mintak Tuhan terangkan hati ko yg gelap gelita tu.

      Delete
  13. Budak betina tu harap nak dapat apa, dengan mengampu Si Najib sampai tahap bangang gitu.

    Nak jawatan dalam puteri UMNO??
    Berapa sen yg kau dapat. Inilah melayu sejati. Melayu UMNO. Jauh dari Islam.

    ReplyDelete
  14. jgn mcm tu rosak akidah jadi kufur,kalau rasa nak bodek sgt nk jawatan jual jer burit kat najib

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku baru nak cakap kau dah cakap!! Thank you!!

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...