Monday 17 December 2012

RAKAMAN GAMBAR DI HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT PERINGKAT NEGERI PERAK YANG AMAT MENGUSARKAN PARA PEMIMPIN UMNO!!!!....HASUTAN FITNAH UMNO KEPADA WARGA BUKAN ISLAM TERHADAP PAS TIDAK MENJADI!!!!!


Inilah salah satu rakaman gambar sempena PERHIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT PERINGKAT NEGERI PERAK DI PADANG SEDC, SERI ISKANDAR, PARIT, PERAK..yang mengundang gusar dan penng kepala para pemimpin UMNO yang diketuai Najib Razak.

Lagi PAS diserang secara garang dengan tomahan dan fitnah agar warga bukan Melayu/Islam menjauhi PAS lagi kuat pula mereka datang mendakap perjuanagn yang dibawa PAS.

Satu keadaan yang tidak terfikir dan termimpi oleh para pemimpin UMNO kini boleh berlaku.

BILA WARGA BUKAN MELAYU/ISLAM SUDAH TIDAK GENTAR DENGAN PAS MAKA TUNGGU SAJA SAAT DAN KETIKA UMNO AKAN DITALKINKAN.

KEKALAHAN UMNO ADALAH KEBAIKAN UNTUK RAKYAT.

2 comments:

  1. Orang Islam kena tunjuk teladan. Mereka cekap, amanah, tidak rasuah, menepati janji, kuat bekerja, tidak prejudice. Maka bukan Islam akan hormat dan percaya kepada orang Islam untuk mentadbir negara ini. Melayu UMNO takdak langsung integriti ataupun moral standing. Jangan kata Cina & India. Yahudi pon takut dengan kerakusan puak UMNO ni.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...