Monday 24 December 2012

ZIZAN RAJA LAWAK KATA DIA KENA ANIAYA...NAFI KERAS MENYOKONG PENGHAPUSAN KAMERA PALING ZALIM DALAM DUNIA, KAMERA 1M'SIA AES?????


Zizan Rajalawak dikatakan tidak menyokong gerakan menghapuskan kamera 1M'sia AES didepan Seri Pentas semalam ketika para mat moto besar buat bantahan mengenai gelaran "pelesit jalanan" oleh Rancangan TV3, 999,  melalui Mazidul Akmal

Diperturunkan kata-kata dari yang mengaku sahabat baik kepada artis raja lawak Zizan, kononnya beliau kena fitnah dituduh menyokong pengharaman terus AES.

TUDUHAN BUAT ARTIS DAN PELAWAK POPULAR ZIZAN RAZAK ADALAH FITNAH DAN DISALAH ERTI.

Zizan baru menjelaskan kepada saya sebentar tadi dan meminta bantuan agar kes beliau difitnah memegang kertas AES itu kerana selepas beliau mahu masuk ke Seri Pentas TV3 untuk mengacara rancangan siaran langsung MELODI dan beliau telah lambat kerana di Demonstrasi oleh orang yang merusuh kerana Mazidul Akmal dari 999 memfitnah penunggang motor berkuasa tinggi.

Zizan keluar dari kereta dan mahu masuk ke studio kerana kereta beliau tersangkut di tengah-tengah demonstrasi depan itu dan tidak mahu kelewatan. Sebagai seorang artis paling popular beliau di datangi dan diserbu oleh ahli demonstrasi yang mengenali beliau dan juga orang berebut untuk bergambar oleh orang yg membuat demotrasi dan tangan Zizan ketika dilihat dalam gambar amat banyak sekali barang dan ketika itu seorang ahli demontrasi itu telah memberi kertas yg Zizan tidak perasan apa itu dan terus mengangkat tangan dan masuk ke Studio tanpa mengetahui apa yg tertulis.

*dalam kenyataan bloger2 pembangkang mengatakan selepas melodi 1.45ptg dan itu adalah fitnah dan kejadian terjadi sebelum mahu mengacara Melodi.

*Mengangkat kertas boikot AES itu adalah tidak benar kerana beliau hanya melambai tangan kerana mahu cepat ke studio dan Zizan tidak mempunyai pegawai keselamatan. Zizan meminta supaya pihak kerajaan mahupun rakyat tidak memanipulasi gambar itu dan memintanya menyokong dan menganggap ini satu kejadian yang tidak diketahuinya dan kerana populariti beliau telah disalah guna.
Thanks

ULASAN ADMIN.

Jika benar Zizan merasakan dirinya teraniaya kerana jika dilihat pada gambar-gambar yang dimuat naik memang ada juga kebenarannya sebab kelihatan Zizan ditolak dari belakang dan tidak nampak kerelaan beliau dalam membuat kenyataan menyokong, beliau kelihatan agak takut dengan "crowd" mat moto besar yang agak ramai itu....

Zizan kena berani tampil kedepan dan membuat penafian secara sendiri tanpa ada rasa gentar dan cuak.

Sealagi mendiamkan diri, bolehlah dianggapkan email ini hanya rekaan semata-mata...sebab sesiapa pun boleh mengaku dia tu rakan karib Zizan.

Buat masa ini admin menganggap kisah ini masih samar-samar akan kebenarannya.

5 comments:

  1. Zizan difitnah oleh pelesit yg difitnah oleh Mazidogol...kemon Zizan..gi bedemo depan pelsit tu pulok..... soh plesit2 tu mintak maaf dgn mung

    ReplyDelete
  2. Raja Lawak..la katakn....
    kekadang tu... ada yg jenaka sempoi & ada jenaka mengada2! Ada jenaka yg org ketawa & ada gk yg jenaka ditertawakn org.
    Zizan,
    klu lu x sokong pembatalan AES tu hang nk sokong sape? umno? mende la lu zizan.... lu patut selekoh lah skit katakan AES tu kan tengah sibekukan pleh gpmen so pkara baik utk rkyat gua sokong laaa...apede hal!


    ReplyDelete
  3. Ikut mu r zizan.. Nk kata ape dah jadi... Kita tengok apa tindakan tv3 suku pulok.. Tak perlu nk panjang taksiran.. Insaflah. . Semua... Hidup rakyat ... Berani kerana Benar... Kih.kih.kih.... guane gamok....

    ReplyDelete
  4. Dah kena warninglah tu. Takut kena gam, terpaksa lah tak ngaku.
    Takut nanti kena bawak teksi macam Mr Os KK pulak.
    Jangan main main dengan TV3.
    Pengampu UMNO tersohor tu.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...