Saturday 26 October 2013

AKHIRNYA NAJIB AKUI SUMBANGAN DAP KEPADA NEGARA....




Setelah sekian lama DAP di serang dengan pelbagai fitnah dan penipuan dari parti komunis ke anti Islam dan tindas melayu...akhirnya Najib Razak secara terbuka akui sumbangan DAP kepada negara.

Pengakuan yang ikhlas dan wajar.

Sepatutnya sudah lama pujian ini diberikan....tidak mengapa... BIAR LAMBAT ASALKAN ADA...

3 comments:

  1. Hi hi......ajib ni latah agaknyer.... Kadang bersin.....jgn batuk udah ler yer

    ReplyDelete
  2. Memang la DAP banyak menyumbang kpd negara. Gila sapa kata DAP tak berguna. Nak contoh? Sekolah vernakular, selain MCA dan GERAKAN, bukankah DAP juga satu suara agar POLARISASI kaum tetap kekal dan semakin hebat hari demi hari. Sebab itu budak2 cina cap Malaysia, kalau bercakap bahasa kebangsaan saling tak tumpah macam pelancong dari Taiwan baru sampai 3 hari. Sumbangan lain, asyik mempertikai hak mutlak Melayu dan Bumiputera yang sudah termaktub dalam perlembagaan dan dipersetujui dalam Jus Soli. Banyaklah kalau nak tulis, tapi itulah antara sumbangan parti DAP bersama rakan-rakan sekaumnya MCA dan GERAKAN dalam BN.

    ReplyDelete
  3. Try tanya umno sapa yg bg ic kat cina..knapa dr dulu tak tangkap dan hantar balik kat cina.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...