Tuesday 29 October 2013

AKTIVIS MAHASISWA YANG POPULAR DENGAN FENOMENA LISTEN LISTEN LISTEN, BAWANI .... MENANG BERGAYA PRK UNIVERSITI UTARA MALAYSIA.


Masihkah kita ingat lagi seorang aktivis mahasiswa yang dihina dan di buli oleh seorang wanita penganut dan pemuja BN, Sharifah Zohra Jabeen Shah Miskin dengan kata-kata listen listen listen sehinggakan ungkapan itu menjadi fenomena dialam maya, Sdri Bawani?

Walaupun beliau pernah dicaci,dihina dan dibuli secara terbuka didepan khalayak mahasiswa/i oleh Sharifah Zohra Jabeen Shah Miskin namun ianya tidak melemahkan semangat untuk terus berjuang demi kebaikan nasib dan masa depan para mahasiswa akhirnya terjawab apabila beliau menang dengan memperolehi undi kelima tertinggi dari 8 kerusi umum atas tiketTransformasi Mahasiswa.

Tahinah!! .. lagi dibuli dan dihina .. lagi mahasiswa puja.

Akhirnya Sharifah Zohra Jabeen Shah Miskin diharamkan kakinya memijak kampus UUM dan mahasiswi yang beliau hina dan buli kini menjadi pemimpin mahasiswa/i.

5 comments:

  1. Tahniah....Berani kerana Benar...Takut kerana salah...

    ReplyDelete
  2. Tahniah dik...moga meneruskan perjuangan membentuk bangsa Malaysia yg tinggi jati diri dan menghormati antara satu sama lain.

    ReplyDelete
  3. Berpegang kpd prinsip, tidak takut atau gentar menyuarakan yg hak, amat dipuji, teruskan perjuangan itu

    ReplyDelete
  4. lau tak silap aku datuk ambiga ni sedara mara dia, so bakat diwarisi dari datuk laaa....

    ReplyDelete
  5. Sedare kepada samy value.. Benarkah?? Kebetulan di dalam paksinye..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...