Saturday 26 October 2013

BETUL KE KAD DISKAUN INI WUJUD?????


Riuh rendah gegak gempita di alam maya kononnya sudah ada kad diskaun dan pengecualian GST khusus untuk para penyokong dan pengundi UMNO/BN.

Sampai 500% diskaun kepada semua barang-barang keperluan harian, petrol, diesel dan pengangkutan awam.

Di kecualikan dari di kenakan 6% Cukai Barangan dan Perkhidmatan atau Goods and Sales Tax (GST).

Kalau benar maka yang bukan mengundi dan menyokong UMNO/BN tidak boleh iri hati dan marah sebab memang pun mereka layak sebagai penokong dan pendokong tegar UMNO/BN.

Masa inilah UMNO/BN kena balas budi mereka kerana siang malam berhempas pulas bertungkus lumus mempertahankan UMNO/BN dari tumbang.

Kalau rakyat ingin mendapat keistimewaan luar biasa ini ... kenalah menyokong UMNO/BN.

U HELP ME I HELP U ..

1 comment:

  1. GST lambat lagi april 2015. Bila th 2015 bermulanya GST masa itu BRIM RM800/-.Th 2016 BRIM RM1,000/-.Th 2017 BRIM RM1,200/- sebab Th 2018 dah PRU 14. Masa itu BN janji lagi kalau menang BRIM RN2,000/+ Maka mengundi lah akan rakyat Malaysia menyokong BN. Rakyat Malaysia ini umpama mendengar guruh dilangir air ditempayan dicurahkan. Bils BN menang lagi dlm PRU 14 siap lah dibelasahnya balik rakyat. Bagi yg tak mahu berfikir panjang sila undi dan menangkan BN. Bagi yg boleh berfikir gunakan lah fikiran anda sebaik yg boleh jgn jadi rakyat yg diperbodohkan sepanjang hayat.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...