Thursday 31 October 2013

CONTOH BETAPA HEBATNYA PERALATAN SEKOLAH DI MALAYSIA ANTARA YANG TERBAIK DALAM DUNIA!!!!


Biarkan saja gambar berbicara sendiri .... tak mampu nak kata apa-apa sebab sedih duka yang amat apabila Omak Kau mendapat kiriman gambar betapa daifnya meja yang dibekalkan disalah sebuah sekolah menengah dinegara ini yang di tadbir urus oleh kerajaan UMNO semenjak merdeka yang mendabik dada kononnya sekolah kita adalah antara yang terbaik dan terhebat seantaro dunia.

Kerajaan UMNO boleh membelanjakan jutaan ringgit setahun hanya untuk bayar bil elektrik dan air kediaman rasmi Najib dan Muhyiddin Yassin .. tapi nak bekalkan sebuah meja yang selesa untuk pelajar kita terlalu payah dan banyak sangat kerenah.

Paling menyedihkan rakaman ini diambil ketika pelajar gadis itu sedang menduduki peperiksaan.

SELAGI ADA BULAN, BINTAN DAN MATAHARI .. UMNO AKAN TERUS TIPU RAKYAT.

13 comments:

  1. yang ambik gambaq ni sah la cikgu kut.. jadi cikgu yang ambik gambaq ni la bangang.. meja buruk pun takleh nak selesaikan ka? takkan kalau nuar jadi PM dia nak kena turun semua sekolah pi periksa kerusi meja.. salah cikgu la yang duk ralit berpolitik.. gaji tau nak tinggi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau lg bangang....kalu ader meja lagi ...wat aper pakai meja buruk tu......kerusi pun pakai kerusi plastik.....alaa daifnyer sekolah......tak der peruntukan ker...mana peginyer.....dah disonglap kemaner.....agaknyer kerusi plastik tu..harga rm10.00.....diclaim rm100.00....jadi mana cukup duit mcm nie.......

      Delete
  2. hang tak pernah sekolah ka? kat sekolah menengah memangla pakai kerusi plastik.. salah kerajaan la ni sebab tak pi tengok setiap inci kerusi dan meja.. pengetua tak payah minta peruntukan untk tambah kerusi meja..

    ReplyDelete
  3. peruntukan untuk pendidikan setiap tahun ratusan juta ringgit.g mana lagi tu kalau bukan dalam poket najib and the gang..

    ReplyDelete
  4. Meja yg bertutup kain hijau-putih tu macam mana rupanya? Len kali bawa alas meja sendiri, boleh juga toyol nyorok....

    ReplyDelete
  5. Bukan salah kerajaan,yang bersalah ialah pegawai kerajaan.Aku guru kanan Sains dalam mesyuarat pengurusan memaklumkan tentang keuzuran makmal disekolah ku,maka pihak pentabiran mengambil tindakan melapurkan kePPD,seterusnya keJPN.Selang beberapa bulan datanglah Ketua Sektor pembangunan menyiasat bersama Penyelia pembangunaan PPD,dan terus memberi jaminan,pembaikan akan dilakukan segera.Ada seorang pegawai tu memberi komen,aku geli le nak masuk kemakmal hang.Hampa tau dah 5 orang pengetua bertukar makmal tu dok macam tu jugak.Peringatan selalu dibuat kePPD dan JPN.Tup-Tup mai projek pembaikan bumbong kos lebih mahai dari baiki makmal.Sapa dapat komisen lebih tak tau le pulak.Tapi di Kedah nie sapa nak dapat kontrek kena baik dengan anak Pengarah JPN semua orang dah tau.Ada kaki yang cerdik terus pi cari perojek di KPM sendiri tanpa melalui JPN,sebabnya ulaq ayaq banyak disetiap pintu pejabat.

    ReplyDelete
  6. dan pegawai kerajaan itu bukan sahaja penyokong UMNO malah ada penyokong tegar PKR..

    ReplyDelete
  7. Lihat repot audit terkini, barang 200 jadi 3800, jadi tak mustahil benda saperti ini berlaku,dan telah banyak tahun berlaku di semua kementrian. Ketelusan memang susah, benda letak harga tinggi, tapi masing masing nak untung kepentingan sendiri, jadi pembekal terpaksa beri mutu rendah. Adakala barang tak sampai tapi sign invoice duit masuk poket sendiri. Selagi kepincangan ini tak di benteras selagi itu kerajaan rugi.

    ReplyDelete
  8. Hello, Adakah anda memerlukan pinjaman dari syarikat yang paling dipercayai dan boleh dipercayai
    di dunia? jika ya maka hubungi kami sekarang untuk kami menawarkan pinjaman kepada semua
    kategori pencari sama ada syarikat atau untuk kegunaan kakitangan. kami menawarkan
    pinjaman pada kadar faedah 3%, Hubungi kami melalui e-mel:
    mrwilliam751@gmail.com

    (1) Nama Penuh
    (2) Alamat Penuh
    (3) Negara
    (4) Umur
    (5) Pekerjaan
    (6) Beritahu nombor telefon
    (7) Seks:
    (8) Jumlah Pinjaman yang diperlukan:
    (9) Tempoh Pinjaman

    Email kami di: mrwilliam751@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Adakah anda memerlukan pinjaman segera kami menawarkan pinjaman di seluruh dunia untuk yang memerlukan pinjaman peluang perniagaan yang anda mempunyai yang cari adalah di sini lagi. e-mel kami di: mohanmendcompany01@gmail.com
    BORANG PERMOHONAN PINJAMAN
    1) Nama Penuh:
    2) Jenis Kelamin:
    3) Jumlah Pinjaman Diperlukan :.
    4) Tempoh Pinjaman:
    5) Negara:
    6) Alamat Rumah:
    7) Nombor Telefon:
    8) Pendapatan Bulanan:
    9) Pekerjaan:
    ) Yang adakah anda di sini tentang kami.

    Selamat sejahtera.

    ReplyDelete
  10. Hello,
    Adakah anda memerlukan bantuan kewangan segera untuk tujuan peribadi atau untuk keperluan perniagaan anda? Berikut adalah beberapa berita baik untuk anda. Kami menawarkan pinjaman kepada individu atau syarikat-syarikat korporat pada kadar peratusan tahunan yang paling rendah.
    Hubungi kami hari ini untuk mendapatkan: -
    * Pinjaman Wang Keras
    * Pinjaman Perniagaan
    * Pinjaman Penyatuan Hutang
    *Pinjaman peribadi
    * Pinjaman Pengembangan Perniagaan
    *Pinjaman pelajar
    * Pinjaman Pembangunan Pertanian
    ... Dan banyak lagi

    E-mel: kathleenfosterloanfirm@gmail.com
    Anda juga boleh menghubungi IBU PEJABAT kami melalui:
    kathleenfosterloanfirmUS@gmail.com

    Nama pemiutang: Puan Kathleen

    ReplyDelete
  11. Hello,
    Saya Nurliana Novi saya ingin berkongsi kerja-kerja yang baik dari Allah dalam hidup saya kepada bangsaku yang mencari pinjaman di Asia dan bahagian-bahagian lain perkataan, kerana ekonomi tidak baik di beberapa negara.
     Saya kini tinggal di jakarta di Indonesia. Saya adalah seorang janda dengan empat kanak-kanak dan saya telah terperangkap dalam keadaan kewangan yang pada bulan Julai 2016 dan saya perlu membiayai semula dan membayar bil-bil saya
    Saya adalah mangsa penipuan pemberi pinjaman 4 kredit, saya hilang begitu banyak wang kerana saya mendapatkan pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya ditahan oleh rakyat hutang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan kawan-kawan saya yang saya terangkan keadaan saya dan kemudian memperkenalkan saya kepada syarikat pinjaman yang ELINA JOHNSON LOAN FIRM reliabl.
    Bagi orang-orang yang mencari pinjaman? Jadi, anda perlu berhati-hati kerana banyak syarikat-syarikat pinjaman penipuan internet di sini, tetapi mereka masih amat nyata dalam syarikat-syarikat pinjaman palsu.
     Saya mendapat pinjaman saya dari ELINA JOHNSON LOAN FIRM Rp500,000,000 dengan mudah dalam tempoh 24 jam yang saya digunakan, jadi saya memutuskan untuk berkongsi kerja yang baik dari Allah melalui ELINA JOHNSON LOAN FIRM dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat anda jika anda memerlukan pinjaman anda sila hubungi ELINA JOHNSON LOAN FIRM. menghubungi mereka melalui e-mel:. (Elinajohnson22@gmail.com)
    Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya di (nurliananovi96@gmail.com) jika anda mendapati sukar atau mahu prosedur untuk mendapatkan pinjaman.

    ReplyDelete
  12. Kabar baik!! pencari pinjaman !!!

    Nama saya Alfred Daniel Nehemia dari bali Indonesia, roti CEO Daniel Bakery, Pertama-tama saya akan mengatakan bahwa Tuhan harus memberkati Lady jane karena mengenalkan saya kepada perusahaan pinjaman yang jujur ​​dan halal sehingga saya benar-benar percaya bahwa Anda memberi tahu rekan kerja bahwa saya mempunyai Ide bagus untuk memulai bisnis sendiri karena mendapat pekerjaan tidak mudah jadi saya pergi ke bank untuk mendapatkan pinjaman (Rp800 juta) tapi mereka semua meminta uang muka sebesar jumlah pinjaman saya tapi satu-satunya properti yang saya miliki adalah motor. Sepeda, yang membuat saya merasa kecewa
    Jadi saya mencari perusahaan pinjaman online tapi kebanyakan menipu dan menipu, saya hampir kehilangan harapan dan kepercayaan diri sampai saya membaca artikel tentang lady jane tapi saya tidak sempat menutup tapi membaca artikelnya jadi saya mencoba pencarian online lain yang disebut craigslist. org dimana saya melihat iklan perusahaan Dangote Loan jadi saya memutuskan untuk melamar dan menghubungi lady jane juga

    Dangote Loan Company memberikan pinjaman dengan tingkat suku bunga 2% dan tidak kurang dari Rp20 juta

    Saya mengikuti prosedur di sana, memberikan semua yang diminta, saya juga sangat takut, tapi untuk kemuliaan tuhan, doaku dijawab dan uang pinjaman saya ditransfer ke saya tanpa masalah.

    jadi jangan buang waktu anda kontak Dangote perusahaan pinjaman Via dangotegrouploandepartment@gmail.com

    Anda juga bisa mencari di google untuk informasi lebih lanjut, ini nyata dan sangat nyata atau hubungi saya juga melalui email di alfreddaniel324@gmail.com dan juga di BBM: 7AEA8FA5

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...