Wednesday 23 October 2013

EDISI SANTAI SAMBIL BANTAI .... BAHASA JIWA BANGSA.


Lagi contoh betapa Bahasa Melayu terus di nodai oleh warga asing ...

REPAIRING ... PETI SUJUK .. 1)  ESI GAS 2)  TUKAR COMPRESSOR  3) ATAS ADA SUJUK BAWA TAADA SUJUK ... BOLAY BUAT DERUMA ANDA.

Bule kitawa sampe kincin kluar dibuatnya mamat Bangla punya kerja.

8 comments:

  1. ketawa la... bangla jugak yg kaya~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya memang bangla punya mari. Saya dapat itu jadi ahli umnu. Saya juga ada undi tapi itu orang rakyat punya parti tarak kasi boley undi sama saya. Itu umnu banyek baek punya. Saya boley makan kerja pun tarak susah. Tapi itu umnu punya atas sudah mahu ambel saya punya duet. Saya kasi 2 ribu sebab saya mahu jadi ahli umnu itu rakyat juga malaysia mahu jadi. Itu orang pkr tarak mahu kasi sama saya. Itu banyak jahat.

      Ketua Banglasia
      malaysia.

      Delete
  2. tau takpa.. yang melayu Islam asyik nak berpolitik tak abis2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betoi......politik pakai mulut jer.....pas tu piciy2 butang. ........

      Delete
    2. Itu omonu punya urang boley ikut sama omonu punya party la. Itu omonu saya sudah ahli juga. Saya beri satu ribu jadi ahli juga jadi melaysia punya rakyat ooo. Itu botak punya big bos otu dia punya bini bantot 3 kaki 3 inci banyak baek punya laki bini. Itu dia siroh saya kasi duet otu dia punya orang lah. Tapi itu dia punya orang memang ada sikit jahat dia siruh saya bawak itu amoi dia mahu hantam itu amoi. Dia tarak baek kita orang islam jangan buat itu macam la.

      Delete
  3. spesis ni akan jadi pengundi dlm masa dopuluh taun akan dtg. Melayu bukan sibuk berpolitik tapi melayu menjadikan politik utk menindas bangsa melayu sendiri. Melayu jugak penyumbang terbesar dlm senarai pene®ima2 rasuah dan penagih dadah. Melayu terlalu sibuk untuk menjadi 'TUAN' sehinggakan jadi pemalas. Cina kaya, melayu bising. Indon kaya melayu bising, Pakistan kaya melayu bising dan skang bangla kaya, melayu pun bising. Hakikatnya, org melayu te®lalu malas maka mencari wang mudah dgn menerima rasuah dan sebagainya sbb tu warga asing mendapat peluang sebegini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini orang atas tulis tarak sokor sama kita pm punya. Tarak sokor sama itu bini pm bantot punya. Itu pm umnu punya ada juga sikit2 jahat tapi tarak jahat itu sangat. Itu hari saya sendri nampak itu pm main sama itu bangla pompuan juga. Itu dia punya bini banyak marah o. Itu dia kasi main itu sikit2 itu ta de apa la itu sikit juga punya pasal.

      ketua banglasia gombak.

      Delete
  4. Betul ke melayu malas atau melayu kroni yg rajin.
    tengok je kes lembu nfc tujuan asalnya nak lahirkan lebih ramai penternak luar bandar tp melayu kroni gunakan modalnya utk beli kondominum.itu bru 1 cth..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...