Wednesday 30 October 2013

GEMPAR GILERR!!!! PELAJAR SEKOLAH BANTU JENTERA HalWa Remaja PAS PRK DUN N20 SG LIMAU?????

PAS sudah melampau dan zalim????  .. sanggup memperalatkan pelajar demi matlamat politik .. sanggup hancurkan masa depan pelajar yang tidak berdosa semata-mata nak kejar kemenangan di PRK DUN N20 Sg Limau???

Apa tindakan pihak Kementerian Pelajaran apabila seorang pelajar sekolah menengah secara terbuka melakukan kempen gerak kerja bagi Pergerakan Puteri UMNO di PRK DUN N20 Sg Limau?

Kalau dia bergerak atas platform jentera HalWa Remaja PAS, Omak Kau ingat mau runtuh langit budak ni kena belasah dan digodam oleh UMNO.

Akan di tuduh pelbagai cemuhan dan kutukan seperti PAS menggunakan pelajar .. PAS aniaya masa depan pelajar demi kelangsungan politik dll.

Hanya disebabkan gadis ini menyokong UMNO maka semua yang haram menjadi halal ...

UMNO parti yang cakap tidak serupa bikin ... bikin lagi teruk pada cakap.

9 comments:

  1. Paper Pengajian Am......Tkt 6. Mesti BN jgn PR

    ReplyDelete
  2. Dah namanye pun parti lembu...apa la nak d hairan kan...SELAMA2 NYA LEMBU.. (lembu gila???,).....

    ReplyDelete
  3. Bakal pelapis mak lembu dimasa hadapan.lepas tu pakat2 curi lembu.buat apa pun tak apa asalkan dapat restu dari najib xde telo..

    ReplyDelete
  4. Sapa-sapa yang nak bejaya dan nak kaya masa depan terutama pengundi dun sungai limau hampa jangan dok lepaih pluang nie bukan dia nak mai selalu , tu rakmat tu , macam budak pempuan nie dia ceredik awai-awai lagi dia sokong Barang Naik, jadi sebelom depa naik baik kita penaik dulu apa yang depa bagi ,undilah PAS semua telepaih.

    ReplyDelete
  5. Itu adalah sikap hipokrit UMNO Baru... Kalau kita mengalah dengan sikap itu bermakna kita membenarkan kepala kita di injak. Dan mereka akan terus membuli... Sedangkan mereka itu kerajaan 47%.

    ReplyDelete
  6. Umngok mmg haprakk!

    ReplyDelete
  7. bakal jadi penyedap bapak-bapak lembu

    ReplyDelete
  8. die nak aplikasikan ilmu politik lembu ke dalam sekolah...patutlah budak2 sekarang bnyak yg berakhlak lembu...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...