Wednesday 30 October 2013

HARI INI USIA OMAK KAU IALAH 2 TAHUN!!!


Pejam celik pejam celik dah pun masuk 2 tahun usia blog Omak Kau.

Kepada para penjenguk, pengintai, pembaca, peminat, penegur, pengkritik, pemaki, pengutuk, pemberi nasihat dan penyokong blog ini Omak Kau ucapkan jutaan terima kasih.

Tidak lupa juga kepada para blogger dan facebooker yang tidak jemu-jemu memberikan sokongan, tunjuk ajar, teguran dan dorongan.

Kepada pengendali Harakah Daily yang banyak membuat promosi memperkenalkan blog ini kepada umum, jutaan terima kasih juga di ucapkan.

Konsep blog Omak Kau ialah memperjuangkan Keadilan, Kebenaran dan Kebebasan .. Membongkar segala bentuk kemungkaran, penyelewengan, penipuan, penindasan, kezaliman dan rasuah dengan fakta bukan auta .. realiti bukan ilusi .. Omak Kau bukan blog sensasi

Untuk melakukan ini semua sudah pasti ada halangan dan rintangan serta cemuhan dari kalangan yang bertentangan pandangan dan berlainan pegangangan dan idealogi politik.

Omak Kau anggap itu semua sebagai salah satu asam garam berBlog ...

Sepanjang 2 tahun berblog sudah pasti ada suka duka yang dilalui ... suka apabila pandangan yang diluah dan di curahkan melalui blog ini mendapat reaksi pelbagai .. duka apabila ada yang serang dengan maki hamun, caci cerca, mencarut kata-kata nista hanya disebabkan cuba mempertahankan tubuh badan parti politik yang di anutinya.

Paling mendukakan ialah tidak boleh berblog selama 2 minggu ekoran dari diri Omak Kau kena samun namun merasa terharu apabila ada pihak yang memberikan sumbangan, bantuan dari segi dana dan peralatan untuk Omak Kau terus berblog.

Doa dari kalian diperlukan untuk Omak Kau untuk terus berkarya.

KEBENARAN ITU PAHIT .. KEADILAN ITU PERIT ... PERJUANGAN ITU SAKIT.



16 comments:

  1. Happy Birthday....!!!!

    ReplyDelete
  2. Gud day......epy day....birthday....teuskn pendedahan yg baguih dn sensasi.

    ReplyDelete
  3. semoga dipanjangkan umur untuk banyak lagi fitnah2 dan umpatan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. macai...macai...tak habis2 dengan kepale butuh bengkok die tu...

      Delete
  4. Bblog dgn fakta.bukan macam pemblog umno papagomo penuh dgn auta.dah kena saman masih ada penjilat tegarnya..umno dah fitnah bagai jambam dan mangkoknya brpisah tiada jua..

    ReplyDelete
  5. tahniah..banyak pelawat...

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari Jadi :)

    ReplyDelete
  7. page views blog tinggi, cuba apply jadi publisher iklan Innity atau Komli .. bayaran pun tinggi jugak satu iklan CPM adalah dalm RM 4 lebih macam tu ..dan iklan pun boleh block kalau kita xmau contoh macam kalau ada iklan dedah aurat atau iklan kad credit.

    ReplyDelete
  8. Tahniah !! Blog ini sgt terkini dan kreatif x spt blog macai2...Teruskan Perjuangan !!

    ReplyDelete
  9. Happy birthday.. Tahniah dan semoga panjang umur... Teruskn berjuang...
    Umngok bengong, rakyat yang susah,
    Sehari x tgk omak kau, mmg x sah...

    ReplyDelete
  10. Tahniah Omakkau, sampaikan begitu ramai MACAI yang terpaksa masuk sini untuk menangkis isu dan fakta nyata yang diketengahkan. Teruskan usaha.... teruskan perjuangan....

    ReplyDelete
  11. Slmt thun kdua omakau truskn prmbongkaran taniah kerana bnyk berita terkini yg sy perolihi truskn selamat maju jaya untuk umum.....

    ReplyDelete
  12. Tahniah diatas usia penerbitan dua tahun. Pahit maung dalam dunia penerbitan internet sebegini adalah menjadi asam garam hidupnya blog tersebut. Ketabahan membawa kebenaran adalah diperlukan sebagai medan bacaan ramai bagi mendapat gambaran berita sebenar. Teruskan perjuangan anda semoga tiap coretan difahami dan diterima ramai pembaca. Tk. MY Lembah Kinta

    ReplyDelete
  13. kalau ikutkan 2 tahun berblog tu kire awal tu...tapi omakkau punye blog dah macam 20 tahun popularnye...tahniah...

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah, ingatan pada tukang komen jangan guna perkataan kotor, jaga tatasila blog ini.Tahniah saya ucapkan blog Omak kau. Ingatkan manusia lebih penting kan akhirat, destinasi akhir kita bertemu Allah.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...