Thursday 31 October 2013

INI SUDAH MELAMPAU!!!! ...MB SELANGOR SHOPPING SAKAN DI KOTA RAYA PARIS, LONDON, LAS VEGAS DAN MADRID???


Rakaman gambar ini tidak akan di siarkan oleh Utusan, Berita Harian, NST, The Star, Harian Metro dan Kosmo sebab tidak mau aibkan tuan punya badan!!!!

Terkenal sebagai Menteri Besar yang cukup kedekut ... kedekut kerana sifat amanah yang tinggi urus dana dan kekayaaan negeri Selangor secara berhemah.

Cara dan gaya hidupnya pun konsisten dengan wataknya yang amat berjimat cermat itu.

Shopping pun dekat Pasaraya Giant jer.


Omak Kau yakin beliau akan pastikan pembangunan di luar bandar dan desa akan diberikan keutamaan selain menambah rizab negeri.

6 comments:

  1. jika nk tengok najib dan bik mama shoping barang murah macam ni sampai kiamat la dok tunggu.

    ReplyDelete
  2. Najib kenakan cukai GST april 2015. Yg jadi mangsa rakyat macam kita lah kelas pertengahan dan low clas. Apa tidaknya mereka yg kaya raya mana nak shoping kat dalam Malaysia. Nak beli coli pun pi England camana mereka nak kena bayar cukai GST wang mereka lansung tidak digunakan untuk membeli barang dalam Malaysia. Pendek kata orang kaya raya di Malaysia ini tidak akan membayar sekupang pun cukai GST. Kita lah sebagai ralyat cawkia ini akan bayar GST. Dah susah disusahkan lagi dan bertambah susah lah jadinya. Bukan semua rakyat dapat BRIM anggaran 5 juta shj yg berhak terima BRIM. 1 juta orang kaye. Rakyat yg 22 juta lagi dapat apa?. Hangpa fikir dan jawab sendiri. Takat BRIM RM650/- tak bagi pun tak apa janji kerajaan dapat memyelamatkan wang bulanan rakyat sekadar RM200/- sebulan dah lah setahun dah save RM2,400/-. Bagi RM650/- ambil semula RM850/- setahun. Thak you BN kerana terlampau cerdek kendalikan kewangan rakyat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omno haramjadah babi utan sial setan mamposlah cepat. Omno iblis laknat. Omno pukiwak omno bangsat dlllllll

      Delete
  3. Anon 18.35 wakakak terbaekkkk. .

    ReplyDelete
  4. MB terbaik sejak merdeka. Alhamdulillah. Dia tahu umno kaki curi duit semasa dalam PNB.Masa dia CEO PNB tiap tahun pulangan selalu melebihi 10% dan lebih.Sekarang guna kroni yang tak guna pulangan pun banyak kurang kerana ada campor tangan umno.Saya berdoa MB TS Khalid di limpahi kesihatan dan panjang umor dan ingatan untuk PR jangan lah cuba menjatuhkan yang baik.

    ReplyDelete
  5. shopping sakan MB, tabik! serupa gak TGNA yg rela duduk rumah sendiri, tak nak bebankan perbelanjaan negeri :) tabik! tabik! tabik!

    Lain kali,ajak YB parti kampng sebelah tu sekali tuan MB hehehe

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...