Saturday 26 October 2013

RAKAMAN GAMBAR NOH OMAR DAN BEBERAPA LAGI AHLI PARLIMEN BN TIDUR DALAM DEWAN PARLIMEN SEMASA NAJIB RAZAK BENTANGKAN BAJET 2014 KINI TERSEBAR LUAS LAGI LIGAT DI ALAM MAYA!!!!


Dari rakaman gambar diatas yang kini sudah pun tersebar luas di alam maya kelihatan Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Selangor merangkap Ahli Parlimen tanjung Karang dan bekas Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Dato' Seri Noh Omar dan beberapa ahli parlimen BN yang lain kelihatan sedang lena tidur semasa Najib Razak membentangkan bajet 2014 petang semalam.

Gelagat mereka kini menjadi perbualan rakyat betapa tiada sikap serius dan ambil sambil lewa saja apa yang mau dibentangkan oleh Najib Razak... sedangkan pembentangan itu cukup mustahak sebagai wakil rakyat untuk di bahas demi kesejahteraan dan kebaikkan rakyat.

Teladan yang di tunjukan mereka terutamanya Noh Omar cukup memalukan sekali.

Rakaman gambar ini disedut dari rakaman RTM yang membuat liputan siaran secara langsung.


7 comments:

  1. Replies
    1. Noh gigi palsu tu ke yg tido? Dua hari lepas di dewan negeri tido juga apa nak jadi ni... ni mesti terlebih minum malam tadi...dengar cerita noh minum jenama yg mahal2. Noh ni akal singkat sebab tu najib tak kasi jawatan menteri. Ketua omno selangor tupun najib dah berbulu dgn dia. Kerja noh tarak lain melalak lepas tu tido. Bangun dari tido melalak lagi macam yg dibuat kat dewn negeri. Melalak tido. Tido melalak. Melalak tak tentu pasal.

      Delete
  2. Pukimak punya menteri

    ReplyDelete
  3. bekas menteri sial...

    ReplyDelete
  4. Memang betul la mader cakap orang umeno yg ada skrng hnya yg bodo otak ada akal tarak hnya kuat rasuah dan besarkan perut lepas tido nnti bangun melalak pulak...

    ReplyDelete
  5. sian la kt dia..bukn senang nk uruskn kolam udang dia yg bpuluh-puluh tu..sejk x jd menteri x dgr dh suara kodok dlm tv..ak ngat muka brahim..maklum la kodok 2 srupa

    ReplyDelete
  6. sistem parlimen Malaysia memang akan menjadikan MP tidur KECUALI yang sedang bercakap.
    Kalau bandingkan dengan sistem di UK yang Malaysia tiru semua benda... Speaker UK lebih adil dan perbahasan berterusan secara beradab.
    Aku biasa masuk parlimen masa sekolah tahun awal 80an.
    Memang sah seorang bekas menteri yang buat undang2 hukum gantung sampai mati bagi pengedar dadah tidur lagi teruk!!!
    Siap buka briefcase jams bond dia dan baca paper pasa orang berbahas.
    lepas tu lena berdengkur sedangkan budak2 sekolah semua tengok dari atas.
    Memang sah.. lepas Mahathir jadi PM dan buat election tahun 82 muka x menteri ni dah x ada lagi dalam parlimen.
    Yang utama aku salahkan Malaysia yang membabi buta ikut sistem parlimen British yang menjadikan parlimen kartun.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...