Friday 25 October 2013

SEMUA KARIAH MASJID MEMILIH BN????? ... BIAR BETUL!!!!


Inilah satu contoh betapa terdesaknya UMNO/BN apabila ada satu kain rentang dipasang dengan ayat KARIAH MASJID MEMILIH BN .. 1 UMMAH ....YANG SELAMA 56 TAHUN TELAH MEMARTABATKAN ISLAM.

Langsung tidak ada rasa malu sedikit pun ... inilah dinamakan politik taraf longkang .. akan lakukan apa saya asalkan matlamat tercapai.


4 comments:

  1. hahahahaha aku rasa nak gelak baca banner tu hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. BN tu Benjamin Netanyahu ka?

      Delete
  2. Makin ramai anak2 meLAYU sesat adala.... video lucah anak2 meLAYU bersepah dlm internate ni.. Yang kedarah arak jangan cakaplah.. Yang bertatoo pun apa kurangnya.. Haiiiii itulah TANAH TUMPAHNYA DARAHKU

    ReplyDelete
  3. Hebat Melayu Kedah menjadi pengusaha dan pengeksport daun dan air ketum@ biak,ada sebauh penempatan tu bernama ALOK Biak,Petugas dari luar boleh test kehebatan minuman ni boleh didapati dimerata tempat hatta ada dijual dipasar malam dan gerai-gerai tepi jalan.Tak caya boleh tanya abang polis.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...