Tuesday 22 October 2013

SURAT KEPADA PENGERUSI TRIBUNAL DAN LEMBAGA DISIPLIN UMNO MALAYSIA MENGENAI BERLAKUNYA POLITIK WANG SEMASA PEMILIHAN UMNO BAHAGIAN UMNO BAHAGIAN GUA MUSANG KINI SEDANG BERLEGAR LIGAT DI ALAM MAYA!!!!


Omak Kau dapat rakaman gambar salinan surat oleh salah seorang ahli UMNO di Bahagian Gua Musang membuat tuduhan yang keras lagi berat mengenai berlakunya politik wang atau paling tepat rasuah politik semasa pemilihan UMNO Bahagian Gua Musang Sabtu lalu 19hb Oktober 2013, yang di alamatkan kepada Pengerusi Tribunal dan Lembaga Disiplin UMNO Malaysia.

Membuat tuduhan ada perwakilan yang berhak mengundi mendapat habuan atau upah RM50 seorang.

Kegiatan rasuah ini dikatakan berlaku di rumah Naib Ketua UMNO Bahagian sekarang YB Abdul Aziz Yusof dan Dewan Paloh 1 dengan kehadiran Timbalan Ketua Bahagian UMNO yang baru YB Dato' Paduka Nuzola Mat Diah.

Mereka kata ini sebagai duit sagu hati dan duit minyak.

Tapi satu yang nyata.. YBM Ku Li langsung namanya tidak dibabitkan maupun terlibat dalam permainan politik rasuah ini.

Nampaknya kegiatan RASUAH dengan UMNO memang sudah sebati sampai ketulang sonsom.. terlalu sukar dan kira mustahil untuk dikikis dan di hapuskan .. saling perlu memerlukan .. Seperti Kentut dengan Taik.

7 comments:

  1. aku sokong.. tetapi yang nak ganti pun lagi teruk.. abis kita nak harap kat sapa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gantikan ngan meday paria setan agar negara tak rasuah. Hek hek

      Delete
    2. Yg lebih bagos suroh rosmoh bantot 3 kaki 3 inci jadi PM agar negara aman.

      Delete
  2. haha..sokong, jangan tak sokong rasuah politik wang..sokong = stupid = idiot = macai

    ReplyDelete
  3. Bilamana penipuan sesama sendiri berlaku, barulah penyokong konfiden betapa rosak korupsinya rasuah politik wang dalam parti umno nih

    ReplyDelete
  4. Omonoo parti rasuah negara. Hi hih

    ReplyDelete
  5. Seluruh planet dah tau umno lembu kaki rasuah,sprm pun makan rasuah.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...