Thursday 12 December 2013

BERITA TERKEJUT BERUK !!! .. BEKAS TIMBALAN MENTERI DAN AHLI MAJLIS TERTINGGI UMNO ADALAH SYIAH SEBAB SECARA TERBUKA KAGUM DENGAN AYATOLLAH KHOMEINI!!!



Bukti yang didedahkan oleh Kementerian Dalam Negeri (KDN) berhubung dakwaan bahawa timbalan presiden PAS Mohamad Sabu seorang pengikut Syiah tidak meyakinkan bekas anggota kabinet Datuk Saifuddin Abdullah.

KDN hari ini antara lainnya membangkitkan bahawa Mohamad pernah menyatakan kekaguman ke atas kepemimpinan dan perjuangan revolusi Iran 1979 Imam Rhollah Khomeini.


Saifuddin dalam tulisan di Twitter berkata, beliau juga mengagumi Khomeini, dan juga tokoh revolusi lain seperti tokoh anti-apartheid Nelson Mandela, pemimpin gerila Bolivia Che Guevara, dan pejuang kebebasan India Mahatma Gandhi.


"Saya kagum Mandela, Che Guevara, Ghandi, Mother Theresa. Adakah bermakna saya Kristian, komunis, Hindu?


"Saya juga kagum Khomeini. Adakah saya Syiah?," tulisnya.

INILAH BEZANYA PEMIMPIN UMNO YANG BERAKAL DENGAN PEMIMPIN UMNO TAK ADA AKAL BILA BERBICARA .. YANG BERAKAL DITOLAK .. YANG TERENCAT AKAL DIJULANG.

43 comments:

  1. Amno dan bodoh berpisah tiada...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya dalam umnu banyak yg syiah . Termasuk moiden nazri zahid sendiri dan hisham. Mereka berpura2 je sebab amalkan konsep takiyyah. Tak caya siasat bro.

      Delete
  2. Saifudin ni ada akal. Banding dengan Zahid Jawo tu macam orang dengan berok beza IQ nya.
    Tapi dia kalah dengan Nasaruddin Tantawi PRU lepas.
    Nasaruddin Tantawi memang pemimpin muda yg hebat.
    Tapi jangan harap Saifuddin nak dapat tempat yg tinggi dalam UMNO.
    Yang bodoh, Jahil, Rasuah dan perompak macam Zahid tu yg disanjung UMNO.

    ReplyDelete
  3. Saya juga adalah peminat Anuwar. Adakah saya peliwat jugak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. org xde iman komen...camni ler..

      Delete
  4. Saya kagum jugak perjuangan Saiful. Adakah dubur saya di dicucuk oleh kote bang non jugak?hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga dubur kau dibakar api neraka...

      Delete
  5. 20.45.... bukan dubur ko yg kena liwat. Dubur emak ngko yg kena liwat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awak x yah bg komen la kalau dgn ayat mcm ni.

      Delete
  6. Kalau Bang Mat Sabu tak mahu dituduh penganut fahaman komunis dan penganut agama syiah.... jangan lawan UMNO Baru, mesti adakan muzhakarah dengan UMNO Baru cipta kerajaan perpaduan.... he,,he,,hehehah. Itu adalah tajuk utamanya.

    Tapi kalau Bang Mat masih berdegil.. kita tunggu menteri agama Mejar Jeneral Dato' Seri Jamil Khir Baharom buat serbuan dengan pegawai agama yang dilengkapi senjata api.... hehehe..heheh... itu adalah tajuk susulan...

    Tapi kalau ahli PAS tidak berpecah malah bersatu bersama Bang Mat.... kes ini akan didiamkan seperti tiada pendedahan pengkhianat Lahad Datu sebagai tanda jawa itu memang bacul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan diamkan saja Mat Sabu, kena kasi ajar jawa goblok tu. Kami berusaha keras supaya dia diambil tindakan mahkamah. Saman je, senang2 buat fitnah berat mana boleh dibiarkan begitu saja

      Delete
  7. Susahkan sangat ke nak bagitau umum bahawa beliau bukan syiah..tidak berfahaman syiah dll. Byk kali media tanya dia kasi pusing tak menjawab soalan.
    Skrg semua tuduhan dah keluar.Zahid selamba je berani dan sound yg menate syiah. Mat sabu sila lah saman. Kalau nak tau berduyun dokumen rakaman video, bergambar ko selama ni dari perisik..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gempar dgn peluru kosong, kah kah kah kah kah kah...

      Delete
    2. 2115.....kepala buto bapak ko laaaaa. dokumen rakaman video? Lancau laaaaa..... Ko ingat mat sabu tu sebangang ibrahim ali ker??

      Delete
    3. 2oo5 pnyer citer...skrang 2013..der

      Delete
    4. takyah nak kecoh lah jawab ke tidak...zahid hamidi dengan malaysiakini pun takut...ape klas...orang tanye die tak layan...alasan nanti kene spin la..ape utusex berita hairan yg banyak kali kalah saman tu tak pernah spin...

      Delete
  8. Ani kagum jugak kepada wanita Kak jijah. Adakah ani ni pun menjadi tukang cuci kote suami ani bau kunyit balun belakang jugak? tak kan..

    Ani Kelang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ani Kelang apa suami ko suka bontot ko yo, tu tando yg pantat ko tu dah loose mcm pantat lombu.

      Delete
    2. Ani kelang....tu maknanya pantat ko dah loose macam pantat mak ko jugek. Berapa kali bapak ko dah bantai bontot ko?

      Delete
  9. Aku kagum sangat dengan Azmin. Pemimpin terulung. Tapi memang kote aku diaiskrimkan dek awek aku dulu. Aku sama macam idola aku.

    PKR Gombak

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak ko yang suka belasah aiskerim azmin turrr! mak ko kan pelacor

      Delete
  10. Mat Sabun main kote Khomeini tempohari hang tak tengok ke. Omakkau buat tak kisah la pulak. Bukan hang punya rakan seks bebas ke Mat Sabun tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. budak tak ada agama nih. 1 post umno bayar 20 sen

      Delete
  11. Omakkau....hang padam pulak komen aku. Hang main kote Dasai kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2132 ni spesis anak babi negara ni..... anak babi tak cukup makan

      Delete
  12. Semua macai yg dok sebut psl kote ni mmg bangsa bangsat.. Kote macai ni di potong bagi kat babi pun ..babi muntah... x hingin kotor lg menjijik kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah menjadi aktiviti mereka memang begitu, fikirnya orang lain pun begitu juga. Tu sebab mereka boleh nyatakan keadaan dah mereka sendiri lakukan. Ada pengalaman sendiri lah tu, jadi senang tuduh individu lain

      Delete
  13. komen macai dah merapu,komen sambil minum air ketum.

    ReplyDelete
  14. aku peminat tegar dan kagum dengan mamat yg dah dipecat dari PKR bekas Ketua penerangan merbok , kedah en sharudin abd hamid yg juga pernah tertangkap melancap sbb chating seks,adakah aku melancap jugak.kahkahkah.

    -AMK Kedah-

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2225 ni spesis anak kurang didikan agama. Ahli neraka jahanam.

      Delete
  15. Hihihi...Zahid Jawa tengi senyum sampai ketelinga pasal yang bawak bukti bodoh tu lembu dia.. Hihiii.. Dah memang nasib lembu.. Huhuuuu...

    ReplyDelete
  16. saya kagum dengan Hitler kerana visi dia tapi tak sokong kekejaman yg dia buat...................Nazikah aku?

    ReplyDelete
  17. Aku pulak pengkagum Vasilli top sniper dari USSR tapi aku bukan kominih! Aku bukan kominih la bodoh! Bodoh punya UMNO haramjadah! Kah kih kah..

    ReplyDelete
  18. aku juga kagum dgn org kanan pkr yang kena pecat sebab melancap dpn komputer tu. Jadi aku pun melancaplah dengan sewenang wenangnya. Kami bukan parti Islam pun macam Pas . Ketua kami pun kaki balun blkg jugak.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2346 - anak kurang didikan agama. Ahlul neraka jahanam. Jahanamlah atas kamu! Amin Ya Rab.

      Delete
  19. Blogger omakkau ni setahu aku kaki jilat dubur Anwar ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 0711 - anak kurang didikan agama. Ahlul neraka jahanam. Jahanamkanlah Ya Allah ke atas kamu mahluk 07.11! Jahanamkanlah ya Rab! Amin Ya Rab.

      Delete
    2. Orang berdoa supaya mereka bertaubat tapi 07.49 berdoa supaya mereka masuk neraka ....

      Delete
  20. Tahap kebodohan Zahid Hamidi tiada batasan nya.

    ReplyDelete
  21. Saya suka Manchester United the Red DEvils.

    Maksudnya saya SYAITAN lah.

    Kakakaka..... Nak ketawa atau menangis?

    Atau kedua-dua nya sekali?

    Adui, Malaysia oh Malaysia kenapa lah malang sekali nasib mu.

    ReplyDelete
  22. Blogger omakkau ni pandai doakan org bila kena maki kutuk....bila dia kutuk maki org...syok jer ye. Ko ingat doa ko tu akan Allah makbulkan ke sedangkan diri ko pun kaki kutuk orang, fitnah org. INILAH SPESIS TAK SEDAR DIRI....DAH TERBUKTI SPESIS NI KERJA KUTUK ORG...FITNAH ORG...BILA KENA TANG BATANG HIDUNG SENDIRI...TUUU DIAAAA ....LAWAK LA REDBEAN ARMY PEMBANGKANG NI....KEBUDAK BUDAKKAN DENGAN IDEA SIKIT NAK GORENG LEBIH BIAR NAMPAK ORG LAIN BURUK..JAHAT DLL. Taubatlah wahai OMAKKAU dan macai2 pembangkang dlm ni....hangpa ni dah jauh dari rahmat Allah. Kembalilah jadi manusia yg elok..tak payah buat keje hina maki hamun fitnah org ni. Rezeki yg korang dapat dari hasil ni korang sendiri boleh nilaikan depan mata korang. Lihatla diri koranh dan keluarga korang sekarang....korang boleh tahu berkat atau tidak rezeki korang dpat ni.

    ReplyDelete
  23. semua kena tobat x kira penyokong @ pembangkang, BERSYUKUR dan JANGANLAH SYIRIK...... amin tunjukkanlah kebenaran YA ALLAH

    ReplyDelete
  24. Omakkau....hang blow job kat Chow Kit ye setiap pukul 12mlm keatas? Aku tengok ko hilang waktu tu sampai pagi. Aku ternampak kelibat ko blow job kote anjing. Betul ke? Aku tanya je...aku tak tuduh ye.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...