Sunday 8 June 2014

BIAR GAMBAR-GAMBAR BERBICARA ... JELAS SEKALI TAN SRI KHALID IBRAHIM AMAT DIHORMATI OLEH WARGA SABAH DAN DISOKONG OLEH ANGGOTA KEADILAN SABAH SEBAGAI TIMBALAN PRESIDEN PKR.


Kaamatan di Kota Marudu anjuran PKR Negeri Sabah ..Dato' Menteri Besar Selangor YAB Tan Sri Khalid Ibrahim diberi penghormatan berucap di Tadau Kaamatan Peringkat Negeri Sabah.

Pada kelazimannya Pesta Kaamatan merupakan perayaan tradisi suku kaum Kadazandusun dan Murut (KDM) di Sabah ... akan menjemput pemimpin yang pada anggapan dan nilaian mereka pemimpin yang dihormati sebagai tetamu kehormat.

Amat sukar penghormatan sebegini diberikan kepada pemimpin semanjung melainkan pemimpin itu cukup dihormati dan disegani dari segi kepimpinan yang bertaraf tinggi.

5 comments:

  1. BAUK = BARISAN ANTI UMNO KANTOI tetap tegar membakar umno kantoi..

    Syabas

    ReplyDelete
    Replies
    1. berapa banyak kau dah bakar??? kahkahkahkah..

      Delete
    2. Anon 2021 jangan cabar BAUK = BARISAN ANTI UMNO KANTOI bakar bangunan umno...itu soalan mudah buat BAUK..

      Siasatan dah dibuat...boleh korang tengok kat berite nanti

      Delete
  2. Wei!! Itu sambutan Ka'amatan PKR NEGERI Sabah, lah wei!!!! Mestilah ramai sekitar kota Marudu yg hadir, Apa lagi ada Nguduk Ngadau & Sugandoi? Ramailah nak lihat Sumandak2. Bukan kerna Sahak, la beb!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...