Wednesday 23 April 2014

(4 FOTO) MENDAPAN DI JALAN BUKIT BINTANG, KUALA LUMPUR GARA-GARA KERJA MENGOREK TEROWONG OLEH PIHAK MRT CORPORATION..




Sebentar tadi Omak Kau menerima 4 Gambar mengisahkan berlakunya mendapan di Jalan Bukit Bintang Kuala Lumpur dipercayai hasil kerja-kerja mengorek terowong yang sedang giat di jalankan oleh pihak MRT Corporation yang cuba di sembunyikan dari pengetahuan umum yang menyumbang kepada kesesakan yang amat teruk jalan sekitar Bukit Bintang ditambah buruk ketika waktu puncak.

Beberapa jalan terpaksa di tutup.

Aliran trafik ke Bukit Bintang, Jalan Tun Razak dan sekitarnya sesak teruk berikutan penutupan jalan sepanjang 500 meter di Bukit Bintang  antara Chulan Square dan Menara World Wide bagi kerja-kerja membaiki jalan yang rosak sejak pukul 9 pagi tadi.

Kerosakan itu dipercayai berpunca daripada tanah mendap berikutan kerja-kerja pembinaan projek MRT di kawasan tersebut.

MRT Corp dalam kenyataannya hari ini berkata, jalan tersebut dijangka dibuka pukul 6 petang selepas kerja-kerja selesai.

Sebagai alternatif pemandu dari Bukit Bintang ke Jalan Tun Razak boleh menggunakan Jalan Imbi di Chulan Square dan ke kiri ke Jalan Jalan Inai seterusnya ke Jalan Kampung sehingga ke Bukit Bintang dan Ke Jalan Tun Razak.

17 comments:

  1. Alhamdulillah..tiada kereta yang jatuh dalam mendapan tu. Dan pihak MRT telah bertindak pantas menjalankan kerja-kerja pengukuhan jalan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkahkah
      Baik punyer cover.....

      Delete
    2. Ada peluang mintak naik harga projek nih.....
      Dapat tambah 1 bilion jadi ler.....

      Delete
  2. ...fuuyooo.....ceramah bang non jalan kubor lembah pantai...fuuuyoo..fuuyoo bang non jumpa Al Gore dan bekas naib presideng Ireland Mary Robinson ( pejuang LGBT di Eropah ) di London bincang masalah-masalah... doonia ...fuyooooo......semua professor professor dari Cambridge dan pemimpin doooonia mesyuarat pasal keadaan di dooonia sekarang...dan diinterview olej wartawan doonia....fuuuyoooo.....klas 3 graduan UM pengajian sejarah bagi task force fuuuyoooo....pemimpin ikhwan ajak tinggal dilLondon lagi ....fuuyoooo.......kalau main bontot ko lari ke kedutaan Turki......babi.....babiii...Brother Anwar Bin Ibrahim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha
      Tension nampak.........
      Hari ni blom ambik pil kuda kot....

      Delete
    2. Gila ko....
      Baik lari drp kena c4

      Delete
  3. Projet kroni kuat umno memang la kena sembunyikan walau dgn sehelai daun kangkong najib rimix.try tanya syed mokthar apa hukumnya pakai duit haram buat sedekah(tender runding terus).

    kikiki

    ReplyDelete
  4. ...kawasan itu kawasan cina yang tak pernah rasa terima kasih pada kerajaan...kalau endap sampai runtuh banguan pun pedulikan.....kalau di istihar kawasan x selamat lagi bagus...biar padan muka cina babi di bukit bintang...kerajaan x perlu layan babi bukit bintang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha
      Tempat tu byk anak org yg amno lepak
      Kalau istihar x slamat susah la

      Delete
  5. Cerita pasal najib membontot tuya kat bukit raja tu x kua ke.

    kikiki

    ReplyDelete
  6. Hahahahaha
    Apa daaaa
    Hujan sikit pun dah mendap
    Siap mrt tu besok, dgn kita sekali ikut mendap

    ReplyDelete
  7. Ni semua bole kawtim maaa-sikit saja towkay-kita minum2 dulu-kene teh-badan kalau penat kita pegi massage-bole cerita ini semua loo-ayat2 biasa kat malaysia ni dibwh pemerintahan umno/bn-selagi tak runtuh takkan ada pelan tindakan-itula malaysia negara ketuanan melayu hanya pada nama-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Line 1 ambik 10%
      Line 2 ambik 10%
      Line 3 ambik 10%
      Line 4 sapu 10%
      Line 5 kebas 10%

      Kos projek sebenar: 100% - 50%

      Delete
  8. Pabila rakyat dah mula benci membenci antara satu sama lain atas sebab parti maka makin mudahlah pihak lain yang akan mula membuat,mungkin telah pun bermula untuk menghancurkan negara ini melalui rakyatnya sendiri seperti di negara Mesir,Syria,Ukrain dan lain lain terutamanya negara islam.Negara ini akhirnya akan porak peranda disebabkan oleh tangan rakyatnya sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha
      Ayat UG yg biasa kita dengar.......

      Pmpn amno selalu cakap camni bila dekat2 pru

      Delete
  9. Terhempas, jatuh, roboh, runtuh, mendap.....
    Semua sinonim..

    ReplyDelete
  10. Ini sumer poyo.....haktuihhhhhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...