Monday 21 April 2014

RUPA-RUPANYA BUKAN SAHAJA RAJA BOMOH SEDUNIA KE LOKASI KEMALANGAN MAUT MENDIANG YB KARPAL SINGH ... MAZIDUL PUN TURUT KESANA JUGA


Dengar khabarnya sebaik sahaja Raja Bomoh Sedunia 1M'sia Nujum VIP, Mahaguru Ibrahim Mat Zin ke lokasi kemalangan maut melibatkan mendiang YB Karpal Singh membuat kerja ritual karut marut, tahyul, syirik dan kurafat, Mazidul pun turut ke lokasi yang sama.

Tujuan sama tetapi lain cara dan matlamat .... hanya dia tidak buat tepung tawar tabur beras kunyit halau makhluk halus dan puaka Gua Tempurung .. kerjanya tetap karut membuat liputan guna otak kepala tempurung..

19 comments:

  1. Sekilas ikan di air boleh kenal jantan betina. Usaha ampu bodek UMNO dari mangkuk hayun nih tak lain nak kan perhatian pastu nak kan habuan! Piiiirah! Ni jenis Melayu BANGSAT muka tak tahu malu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lbh mulia babi dr mazidul

      Delete
    2. Fuyooo besaq nyer chenchin mazi Dol tu.posing mcm nak tunjuk chenchin jer.

      Delete
  2. Ntah aper pulak nak ditemberang nya pulak.

    ReplyDelete
  3. Apa Dodol ni kepala atas mcm kepala bawah bodohnya.... mcm tulah otaknya. Suka fitnah sampai bisnes org telingkup... rupa huduh macam hati juga huduh dan busuk....

    ReplyDelete
  4. Isteri dan anak pemandu lori ikut tumpang bersama suami dlm lori. Adakah mereka itu pekerja? Siasat dgn Socso untuk mengetahui status pendaftaran pekerja, jika bukan ini bermakna pemandu telah melanggar permit lori yg selalu tertulis di badan kenderaan perdagangan. Pd masa yg sama lori itu tidak layak berada di lebuh raya kerana telah melanggar peraturan. Disebabkan lori menyalahi permit berada di situlah yg menjadi punca kemalangan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pasal driver tu bawak bini dia, Keling driver MPV tu pun rempuh lori dia...!? Apa punya BANGANG! Komen BODOH dari siTONGONG! Kaaah kah kah kah..

      Delete
    2. Awak melayu ingat pandai ke bangsat.jgn pandai nak panggil keling si pemalas.

      Delete
  5. Masa kecik dulu ada cerita bersiri kisah kat angkasa lepas macam cerita Star Wars kat TV tapi tajuk cerita tu "Space 1999". Ada sekor robot dalam cerita tu nama dia "Twikkie". Kepala dia sebijik macam kepala mangkuk hayun tu.. Kaaah kah kah kah..

    ReplyDelete
  6. ANUWAR MELUTUT MERANGKAK MOHON MAAF KEPADA NAJIB.

    Parti Keadilan Rakyat (PKR) hari ini yang Ketua Umumnya Anwar Ibrahim, menyatakan rasa kesal dan menarik balik tuduhan parti itu sebelum ini yang mendakwa FELDA yang berada di bawah pentadbiran DS Najib pernah menghantar minyak atau menjalankan sebarang perniagaan dengan negara Israel atau mana-mana syarikat milik Israel.

    “PKR telah menyatakan rasa kesal dengan dua artikel yang ditulis dan dicetak itu yang merujuk kepada Felda. PKR juga mengakui dan menerima bahawa Felda IFFCO Oil Product Sdn Bhd telah pada Mac 2010 mengantar minyak mentah ke Palestin dan bukan Israel serta mengakui bahawa Felda tidak pernah menjual minyak mentah kepada Israel atau mana-mana syarikat milik Israel.

    “Untuk makluman, pada tahun 2012 akhbar milik PKR, Suara Keadilan telah mencetak dan menerbitkan dua artikel yang bertajuk ‘Dua Ribu Himpun Bantah Felda Jual Minyak Ke Israel dan BN Jangan Tipu Rakyat’ pada edisi Suara Keadilan bertarikh 27 November yang menuduh Felda menjual minyak mentah kepada Israel.

    “PKR juga telah menarik balik segala imputasi yang telah dibuat dan akan dibuat oleh artikel berhubung perkara tersebut yang telah diterbitkan di dalam Suara Keadilan pada 27 November 2012 yang lalu,” kata Penasihat Undang-Undang UMNO, Datuk Mohd Hafarizam Harun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuyoo.......panjang nya cerpen fitnah ko.he.he.he...mesti dok buat latihan untuk sekali lagi menjadi melayu barua pencacai picisan di bukit gelugor.usaha lebih lagi yer,semoga ko terpilih menjadi melayu barua mca sekali lagi.kih.kih.kih.kih.

      Delete
  7. Omakkau, jgnlah serious sgt. Mazidul tu singgah sekejap, mana tau kot kot terjumpa puaka. Boleh buat duit!

    ReplyDelete
  8. nampaknya, aku nak balik kampong (arah utara)kena keluar kat tol Tapah, ikut jalan lama, lepas tu, masuk balik tol gopeng, sebab dah ada puaka menunggu kat area ni. Takut tak?

    ReplyDelete
  9. ROSMAH MANSUR JKK22 April 2014 at 07:54

    Jangan hina bagidul... dulu masa kak mah berak cirit... bagidul ni lah tukang basuh.... abg jib pun suka kat bagidul ni.... jangan hina tau...

    ReplyDelete
  10. Adoi mat poyo ni lagi-nak masuk slot majalah 3 pasal bomoh ker?org dah tak tgk tv 3 dah dol-rating tv3 jatuh teruk-yg tgk tv3 bodoh ni makcik palcik felda jer-aku sarankan mazidul ni jadi pekerja toll lagi bgus-

    ReplyDelete
  11. apahal lah menyibuk kat 301.6 . Lain lah tak ade insiden terbaru.
    cari lah berita pasal MH192 siapa supply tayar dan kenapa MH kena sabotaj ?

    ReplyDelete
  12. Hey Mazidul, ko dah mandi junub ker belum boleh terpacak kat sini. Amboiii bukan main lagi boleh kata 9 bulan lagi kelahiran di Selangor kurang sbb air dicatu mandi junub pun kurang. Benda celah kangkang tu kalo dah "ngang" dah tak peduli air dicatu atau tak.

    Nilah gaya pemikiran puak UMNO ( bukan semua ) dalam otaknya yang diwiridkan kerja memantat dan menjubur. Naya kawan tu tak pasal2. Tapi hakikatnya 54% tak caya sama macam survey mh370.

    ReplyDelete
  13. Ini sumer poyo.... haktuihhhhhh

    ReplyDelete
  14. raja poyo@toyol lawat kawasan.dia nak pi mandi wajib kat gua puaka kerna kat slgor tak dak air. celah kangkangnya ada sengkla (sejenis kurap).

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...