Monday 28 April 2014

PUSINGAN PERTAMA PEMILIHAN KEADILAN 2014 ... SUARA AKAR UMBI WANITA MAUKAN SUATU PERUBAHAN DI PERINGKAT KEPIMPINAN WANITA KEADILAN PUSAT DEMI LONJAKKAN KE PUTRAJAYA.




Pusingan pertama selama dua hari berlangsungnya pemilihan KeADILan 2014 telah menyaksikan betapa suara akar umbi terutamanya dari golongan wanita maukan satu perubahan besar dalam saf kepimpinan tertinggi wanita pusat demi lonjakkan ke Putrajaya.

Rata-rata dari maklum balas yang Omak Kau terima ialah jika KeADILan/Pakatan Rakyat berhajat mau tawan Putrajaya, langkah pertama yang wajib dilakukan ialah pucuk kepimpinan Wanita Keadilan Pusat mesti ditukar ganti.

Ketua Wanita KeADILan Pusat yang sedia ada bukannya tidak baik dan bagus tetapi perlu yang lebih baik dan menarik demi meraih dan memikat sokongan rakyat terutamanya kalangan kaum ibu/wanita.

Ketua Wanita KeADILan Pusat dilihat sudah ketinggalan dalam ketrampilan dan gerak kerja .. sudah tidak lagi memenuhi cita rasa kaum wanita di negara ini secara keseluruhannya .. layu dan tidak bermaya.

Omak Kau juga dikala membuat pemantauan di Johor semalam sempat jua mengadakan temu bual dengan beberapa rakyat tempatan yang bukan anggota KeADILan dikalangan wanita dan juga lelaki pelbagai umur dan bangsa secara rawak dan rambang ... lebih 80% menyatakan jika KeADILan mau dilihat parti progresif, inovatif dan menarik terutamanya dari kelompok anak-anak muda .. KETUA WANITA KEADILAN PUSAT yang sedia ada mesti ditukar.

Pertukaran secara demokrasi perlu dilakukan jika diambil kira tentang respon dan hasil kajian yang Omak Kau lakukan semalam .. Bila ditanya tentang alasan mengapa perlunya melakukan pertukaran .. Jawapan mereka mudah .. Rakyat maukan muka-muka segar .. muka-muka yang dilihat mesra dan berjiwa rakyat .. muka-muka yang boleh bergantung harap .. muka-muka yang merendah diri humble dan bersifat sebenar-benarnya seorang wanita... muka-muka yang dilihat mempunyai rekod memperjuangkan nasib wanita.

Mungkin kajian ini tidak digemari pihak tertentu tetapi ini adalah realiti di akar umbi peringkat rakyat jelata.

Jika maukan perubahan .. Pucuk Wanita KeADILan Pusat mesti Berubah .. Barulah Kedudukan di Putrajaya Ins'yAllah akan Berubah.
.. WANITA MOVERS YANG DI KETUAI CALON NO 1, YB HAJAH RODZIAH ISMAIL, ADALAH JAWAPANNYA.

BERUBAH JIKA MAU PUTRAJAYA DI UBAH.

6 comments:

  1. Ini sumer poyo..... haktuihhhhhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bdk ni keturunan baka anak haram memang perangai mcam babi.elok ko pg mampos la keturunan nabi adam sekor ni.

      Delete
  2. Waktu memberi makan Orang Utan (Pongo pygmaeus) betina di Zoo Negara, Ulu Klang adalah seperti berikut:-
    Pagi (sarapan) : 9.15 AM
    Tengah Hari : 1.45 PM
    Petang : 5.30 PM

    ReplyDelete
  3. suruh mak lampir balik kubur. jual buah dekat kubur lagi baik dari dok terpekik mengilai sana sini

    ReplyDelete
  4. Ini sumer poyo.... haktuihhhhhhhhh

    ReplyDelete
  5. Roziah. Haaa Dia ni lah penghalang steyen bas dibina di shah alam sebab consultant kroni beliau tak projecttu. Ini kah yg nak bawa perubahan. Tengok chai roziah semua dah monopous. Nak maju kedepan ke mcm ni. Jangan membawa berita fitnah omak kau.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...