Monday 28 April 2014

SEORANG PEMANDU MAUT KERANA MEREMPUH PENGADANG TOL KAJANG SELATAN KERANA DI PERCAYAI CUBA MENGGELAK DARI MEMBAYAR TOL????



KAJANG – Seorang pemandu maut apabila kereta jenis Peugeot yang dipandunya merempuh pengadang Tol Kajang Selatan, dalam kejadian kira-kira jam 9 pagi, semalam.

Ketua Operasi, Mustaza Paijan berkata, mangsa yang berusia 32 tahun meninggal dunia di tempat kejadian akibat kecederaan dalaman manakala kereta miliknya rosak teruk di bahagian depan.

“Mangsa patah kaki kerana tersepit di stereng dan darah keluar dari hidung dan telinganya.

“Kita menggunakan peralatan hidraulik cutter bagi membuka pintu kereta dan telescopic untuk merenggangkan dashboard bagi mengeluarkan mangsa,” katanya.

Menurutnya, berdasarkan makluman awal dari salah seorang pekerja tol di situ, mangsa dipercayai memandu laju sebelum merempuh pengadang tol berkenaan.


Mustaza berkata, mangsa diserahkan kepada pihak polis setelah disahkan meninggal dunia oleh pihak ambulans.

15 comments:

  1. Kita bertuah sbb kita ada raja bomoh Kalau tak kena jugak lah buat satu kereta the beast utk pm umno

    ReplyDelete
  2. Syukur.. Malaysia aman...

    ReplyDelete
  3. kematian orang dipermainkan kan omakkau!!! inilah yang dilarang ketika kematian mendiang karpal.. sekarangni camana omakkau???? omakkau seolah2 ingin memfitnah bahwa si mati ingin mengelak membayar tol???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Err..brader..gua rasa niat dia nk kongsi berita.rasa mentality lu yg ada masalah sbb semua nk kaitkan dgn politik..give me a break.

      Bab fitnah tu x tau la..tp dari title dia ada tanda soal di penghujung ayat..or lu ckp mcm tu sebab dia guna caps? Sorry brader..jgn cpt sentap sgt lain kali

      Delete
    2. Err bro.. siapa yang nak kait politik bro.. lu tengok tajuk dia la bro nak elak bayar tol bro!!! ikut laporan dia bawak laju kenapa omakkau tak gunakan tajuk yang tidak mengundang persepsi bro.. kenapa nak guna tajuk yang menjurus ke arah fitnah.. kan elok guna tajuk aja seorang maut kerana memandu laju di lebuh raya!!! kenapa nak gunakan dipercayai cuba mengelak membayar tol???? apakah jika kematian keluarga omakkau media mempermainkan isu dengan mengaitkan dengan politik apa perasaan dia.. apa buktinya si mati tidak mahu membayar tol??? jangan begitu omakkau.. tatkala kematian mendiang karpal kamu mengeluarkan pelbagai hujah supaya tidak mempersendakan kematian alih2 kamu yang melakukan.. tidak ada sedikit rasa simpati kah pada keluarga si mati????

      Delete
    3. pening arr!!

      Delete
  4. omak kau adalah seorang yg dilahirkan yg suka mmbuat fitnah..tunggulah balassannya nnti..

    ReplyDelete
  5. Innalillahi wa innailairaajiun...
    Stuju tu...mayb sistem brek kenderaannya malfunction atau ada masalah teknikal yg lain...nk kata elak tol kenderaan dia pun agak mahal mana mungkin dia tak mampu nk byr tol...ayat tanda soal tp mengundang fitnah wasangka adalah sgt tidak beretika...sama2 lah kita saling ingat mengingati menjauhi perkara kurang elok.

    ReplyDelete
  6. Ini sumer poyo.... haktuihhhhhhh

    ReplyDelete
  7. mat Poyooo sudah masukkk

    ReplyDelete
  8. mana macai PR ni??? takdak sapa nak pertahankan omakkau ke????

    ReplyDelete
  9. Ell Bro.kalau tak betui tak perlu pertahankan(Anoy 15.44)..Bkn Macam macai UNMO..sondol sampai sudah....Pemimpin Munafiq pun sokonggg khaktuuiii

    ReplyDelete
  10. Kisah mahu tol percuma adalah kisah benar...terutama dilaluan smart tag..curi ikut kerete didepan dengan rapat dan mencelah sebab palang tol ambil masa agak lama untuk turun...yang melakukan tak kira samada yang memandu wira cabuk atau kete mewah...adakah mereka yang melakukan ini tidak sedar dan tidak tahu apa yang buat adalah merompak...ramainya penjenayah sekarang...

    ReplyDelete
  11. Gua slalu lari dr bayar tol..nk cucuk kete depan biar kat touch n go..kalo kt smart tag ssh sket..penah palang tu jatuh atas bumbung gua..bercalar..stakat ni guna touch n go xde mslh..

    ReplyDelete
  12. Fyi, mangsa yg meninggal is my officemate. N by saying mangsa cuba elak bayo tol is rude. Pls, selidik betul2 before kuarkn any news. Kita tanak baca story yg di buat2 just utk raih publisiti.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...