Monday 21 January 2013

DIMANA ROSMAH MANSOR KETIKA NAJIB RAZAK BERKUNJUNG KE PASAR KHATIJAH KOTA BHARU SEMALAM??????


Ramai rakyat tertanya-tanya mana perginya wanita yang berdarah dan berjiwa rakyat tulin, isteri Najib Razak, Rosmah Mansor ketika beliau membuat kunjungan pujuk peniaga Pasar Khatijah, Kota Bharu sokong dan undi UMNO semalam?

Siapa pula wanita disebelah Najib ketika bersarapan di Pasar Khatijah semalam seolah-olah ganti tempat Rosmah Mansor?

Apakah Rosmah Mansor rasa jijik nak pijak kakinya dilokasi bernama pasar?

Sekadar melontarkan persoalan demi pencerahan agar rakyat boleh nilai hati budi isteri Najib Razak sebenarnya.

3 comments:

  1. Pak Ali nak ucapkan sekalung tahniah buat Kak Ros. Beliaulah aset yang membawa begitu banyak peluru bagi pihak PR dalam pertempuran PRU 13 ni. Kak Ros sentiasa memberi mood hangat untuk dibualkan baik oleh PR dan BN sendiri. I like Kak Ros... Kalau tak sebab beliau tak banyak corak dan cerita untuk penggal PRU kali ni. Bagi pak ali...kak ros adalah heroin pojaan Pak Ali...kih kih kih


    pak ali

    ReplyDelete
  2. Dia jumpe bini tuan guru kot..

    ReplyDelete
  3. Selain badan ya banyak isi,lemak dan air,turut serta sekali adalah skandal dan kisah yang penuh misteri,kontroversi selain lawak yg x bisa keringkan gusi..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...