Monday 28 January 2013

GEMPAR!!!... MAJLIS RAMAH MESRA MENTERI BESAR NEGERI SEMBILAN, MOHAMAD HASSAN, DENGAN PARA PETUGAS PUSAT DAERAH MENGUNDI KUNDUR, REMBAU, KENA SABOTAJ!!!!!!


Omakkau dapat rakaman gambar yang menunjukkan satu majlis ramah mesra bersama MB NS Mat Hassan dengan Petugas Pusat Daerah Mengundi UMNO Kg Kundur, Pedas, Rembau, Negeri Sembilan dua hari lepas 26hb Januari 2013, cukup hambar seperti kena boikot dan sabotaj!!!

Program tersebut tidak mendapat sambutan langsung, hambar dan sunyi sepi.

Pedas, Rembau terletak dalam UMNO Bahagian Rasah, dimana Ketua Bahagiannya ialah Mat Hassan sendiri.

KJalau dalam bahagian sendiri dah kena sabotaj menunjukkan kemelut UMNO Negeri Sembilan cukup parah dan tenat sekali.

Benarlah apa yang pernah dikatakan oleh Mat Hassan baru-baru ini bahawa masalah besar yang UMNO Negeri Sembilan hadapi kini ialah gelkagat dan perangai sabotaj dikalangan ahli-ahlinya.

Sudah menjadi perbualan dan rahsia umum yang kepimpinan Mat Hassan di Negeri Sembilan tidak disenangi langsung terutamanya dikalangan ahli-ahli UMNO peringkat akar umbi... Sebab itu beliau tumpas semasa pemilihan MKT UMNO yang lalu...sesuatu yang tidak pernah berlaku keatas penyadang Menteri Besar sebelum ini.. Penyumbang bgesar kekalahan beliau ialah tidak mendapat sokongan dari bahagian-bahagian UMNO Negeri Sembilan sendiri.

Di Negeri Sembilan ada 3 kem yang besar...1) Kem Mat Hassan  2) Kem Rais Yatim   3) Kem Isa Samad

Kem-kem ini dimeriahkan dengan 2 kem skala kecil tapi punyai pengaruh tertentu dalam UMNO NS...1) Kem Hassan Malek dan 2) Kem Shaziman Mansor.

Masing-masing berebut nak jadi MB NS jika UMNO masih lagi menang PRU 13 nanti walaupun rata-rata pengamat dan pengalaisa politik serta laporan kaji selidik menyatakan Negeri Sembilan antara salah satu negeri yang bakal tumbang ketangan Pakatan Rakyat.

Kem dan berpuak-puak dalam UMNO NS ini ditambah burukkan lagi dengan beberapa Ketua Bahagian UMNO yang secara terang dan jelas menentang Mat Hassan seperti Ketua UMNO Bahagian Seremban Ishak Ismail.

Inilah yang memeningkan kepala Najib Razak....Siapa jua yang diberikan amanah dan tanggung jawab mengemudi UMNO/BN NS pasti kena sabotaj...Tiada pilihan dan tidak mampu serta boleh dielakkan lagi.


UMNO TUMBANG RAKYAT SENANG...UMNO BERKUBUR NEGARA MAKMUR.

INI KALILAH... JOM UBAH.. SELAMATKAN MALAYSIA.

8 comments:

  1. apo kono eh jang ?

    ReplyDelete
  2. lanun2 akan memakan lembu2 yang pandai nyanyi lagu anak keci main api tak lama lagi....hehehe

    ReplyDelete
  3. biar gambar berbicara...tunjuk gambar orang yang tengah berucap...tak tunjuk pulak gambar yg dengar ucapan...pandai menipu..

    ReplyDelete
  4. asyik gambar close up je omak kau. dah tu sekeping je? takut kantoi menipu ke?

    ReplyDelete
  5. JIKA PAPARAN BEGINI DITERUSKAN INTERGRITY OMAK KAU akan terhakis, KEBENRAN ITU PAHIT
    Lengkapkan lagi seperti biasa beberapa foto lagi mengukuh dakwaan or SILENT IS GOLDEN semoga semangat anda untuk berjuang terus kental.... Memang meletihkan dan memenatkan memeras otak bersengkang mata...... Saya melaluinya sejak 1998, kini usia tak mengizinkan.... BERJUANGLAH ANAK-ANAK KU

    ReplyDelete
  6. Betol tue..letak pic banyak skit

    ReplyDelete
  7. Salam Admin. Komen saya ini tak memihak kepada mana-mana parti politik. Tapi saya hadir sendiri di majlis ini. Sebenarnya ramai juga yang hadir. Maaf ya, saya cuma ingin menyatakan yang benar

    Tengok kat sini
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.559161734094901.135248.118486628162416&type=1

    ReplyDelete
  8. Tu le...bgp sgt ko nih...da terikut2 budaya umno...opps pkr pun asal umno...ubah la.... Jgn ikut perangai sampah umno...jaga reputasi...bertanggungjawab dan berintegriti..bukti biar terang..jgn fitnah

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...