Wednesday 30 January 2013

MACAM MANA RAKYAT TAK SAYANG DAN KASIHKAN TGNA..



BIAR GAMBAR BERBICARA YANG MAMPU MELAKAR SERIBU KATA-KATA.YAB Tuan Guru sedang di dalam perjalanan menuju ke Lebir, Gua Musang untuk menghadiri majlis pembahagian geran tanah kepada penduduk di Gua Musang, singgah di sebuah kedai kopi di Kuala Krai pagi ini untuk menikmati minum pagi.

Turut menemaninya ialah Yang Dipertua PAS Kawasan Kuala Krai yang juga Ketua Dewan Pemuda PAS Kelantan, YB Ustaz Abdul Latiff Abdul Rahman.

POLITIK KEPIMPINAN ULAMA....MEMBANGUN BERSAMA ISLAM.

2 comments:

  1. Pengalaman sebenar saya,seorang guru sk dari pahang,pernah menelefon TGNA ingin bertanya kemusykilan agama .Saya terkedu seketika apabila beliau sendiri yg menjawab panggilan saya .Tak pernah terlintas sekalipun saya boleh bercakap dengan seorang MB,kerana kebiasaannya nak bercakap dengan ADUN pun begitu banyak tapisan .Semuga TGNA dianugerahkan kesihatan yg baik untuk terus berbakti demi agama Islam.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...