Tuesday 22 January 2013

EDISI KANTOI TEMBELANG MELETUP!!!!!....AHLI "PAS" YANG DEMO DEPAN PEJABAT YB KARPAL SINGH PAKAI BAJU JANJI DITEPATI!!!!!!


Beberapa kerat manusia yang menyamar sebagai ahli "PAS" dikepalai bekas ahli PAS, Hafiz Mohd Nordin hari ini telah buat demo kecoh depan pejabat YB Karpal Singh di Jalan Green Hall, George Town, Pulau Pinang sambil membawa beberapa placard sambil terjerit-terjerit terlalak terlolong pasal isu KALIMAH ALLAH yang diputuskan oleh Majlis Syura PAS baru-baru ini.

Paling mengelikan hati Omakkau ialah ianya tidak mendapat restu dan persetujuan dari Perhubungan PAS Negeri Pulau Pinang.

Lebih mengelikan bila ada mamat mirip muka macam mat bangla pakai baju warna jinga tertera tulis JANJI DITEPATI..

Ikut hukum akal logik.. Mamat dari anutan parti mana yang sanggup pakai dengan bangga dan megahnya baju yang ada tulis JANJI DITEPATI..

Kalau ahli dan penyokong PAS/PR.. taubat lahom Omakkau tidak yakin mereka tergamak dan terliur nak pakai.

Itulah dia bila kumpulan telah terdesak melakukan provokasi murahan jijik lagi meloyakan untuk pecah belahkan kesatuan yang terjalin intim dan rapat antara parti-parti dalam gagasan Pakatan Rakyat.

KITA MERANCANG , ALLAH JUGA MERANCANG TAPI PERANCANGAN ALLAH ADALAH TERBAIK



5 comments:

  1. hahhaa.. kan kantoi sudah... ramai yg demo atas nama PAS ramainya UMNO menyamar.. lol

    ReplyDelete
  2. sebenarnya yg menyamar umno tu nak masuk pas tapi malu nak tunjuk terang2

    ReplyDelete
  3. xkan ku pakai baju haprak itu hahahaha...

    ReplyDelete
  4. Memang pas tu.. PAStinya penyokong umno.hahaha..

    ReplyDelete
  5. Dasar Munafikin, kalau tak tipu tak "รผnited Munafikin organisation"

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...