Sunday 20 January 2013

SEBELUM JANJI NAK BINA LEBUH RAYA DAN BANYAK LAGI MASJID DIKELANTAN, NAJIB RAZAK HARUS TINJAU DULU NEGERINYA SENDIRI....JANJI BAS DAN MESIN ATM PUN SAMPAI SEKARANG BELUM DITUNAIKAN!!!!


Berucap pada Majlis Janji Ditepati di Pusat Transformasi Luar Bandar diKota Bharu, Kelantan hari ini, Najib telah menabur janji dengan mengumumkan tujuh janji kepada rakyat Kelantan sekiranya BN diberi mandat untuk mentadbir negeri.

Antaranya, pembinaan Lebuh Raya Kota Bharu-Kuala Krai, stadium baru, menyediakan kemudahan air, perumahan rakyat, kampus Universiti Teknologi Mara kampus  Kota Bharu dan masjid terbesar di Kelantan.

Sebelum Najib terfikir yang rakyat akan terpegun, tergamam, kagum, tersilau, teruja dan seronok serta termakan umpan manis...Omakkau sarankan agar Najib tinjau sendiri negerinya Pahang, apabila warga Padang Tengku, Kuala Lipis Pahang sehingga kini masih menunggu janji perkhidmatan bas dan mesin ATM.

Janji yang amat mudah sekali mau ditunaikan tapi apakan daya.. UMNO jenis menipu dan suka mungkir dan khianati janji.

Ikut hukum akal logik... kalau janji yang amat mudah pun UMNO serta Najib Razak gagal dan tidak mampu nak tunaikan.. apa jaminan kalau janji yang menelan ratusan juta ringgit malahan berbiliion ringgit!!!!

JANJI DAN KATA UMNO KALAU BOLEH PERCAYA.... KERBAU BOLEH PANJAT POKOK KELAPA.

16 comments:

  1. Terima kasih pm. Nak harapkan pas bina masjid, sampai kucing bertanduk lah rakyat menunggu.. Masjid yg ada pun diruntuhkan untuk bina shopping complex.. Apalah nasib..

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa lu igt masjid yg ada skrg kt kelantan semua bn buat ke? ke xtau kt kelantan ada masjid?

      Delete
  2. Pada pemikiran pemimpin pas, shopping complex lbh penting dari masjid untuk menuju ke arah negara berkebajikan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap ka masjid yg indah saja tapi tak dak yg pi imarah pun.

      Delete
  3. dan terima kasih kepada bn kerana meroboh surau di lembah jaya utara, ampang semata-mata untuk membina padang futsal pada masa dulu, dan jangan lupa kerana meroboh masjid di kemaman kerana dibina diatas tanah rizab kerajaan. terima kasih kerajaan bn,terima kasih juga kerana membina banyak masjid dimalaysia sehingga terlalu membazir seperti di putrajaya dan terengganu yg mana bilangan jemaah 2 tiga kerat sahaja, dan membazirkan kan duit rakyat dengan membina projek yg sia2 seperti masjid kristal yg mana hanyalah untuk tempat pelancongan sahaja,lebih baik duit digunakan untuk majlis dan program untuk memakmurkan masjid bukan membazir, terima kasih pm dan kerajaan bn,

    ReplyDelete
  4. Bee Endd akan berkubur di jirat cina hahahaha...

    ReplyDelete
  5. Jom acu sepenggal, kita pilih umno/bn memerintah kelantan. InsyaAllah negeri akan bertambah makmur dan rakyat bertambah senang. So.. Buatlah pilihan dgn bijak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sbb rakyat kelantan bijak la bn pasti ditolak. Org yg xbijak langsung @ bodo piang je pilih umno/bn. Kelantan kurang maju sbb kerajaan pusat sabotaj. Sekat mcm2. Dh mcm israel n amerika sekat hak palestin..

      Delete
  6. Bn..?jangan mimpilah..2 kesilapan besar bn 1.kerana membuang dan memfitnah DSAI dari umno dulu. 2.kerana Lupa bahawa Allah itu yang menentukan segala galanya

    ReplyDelete
  7. pilih umno/bn? mmg kelakar statement tu. kahkahkah hak tuiiiiiii

    ReplyDelete
  8. kah.kah.kah.... projek...projek...projek.... wow... kaya r cai seme... tender....tender......tender..... sape dapat..... cai tadok ke sikit neleh.
    kalau tadok dapat baham bodo r cai.... lembu umno duk kondo... cai.... rase lembu mahal pd org.... umno..umno..umno....... lain tadok projek sapu....tipu.....tipu..tipu.... kih.kih.kih......

    ReplyDelete
  9. kah.kah.kah... Ustaz kaki lebong.. nipu...nipu.....nipu.... kih.kih.kih...

    ReplyDelete
  10. Kenapa nk tunggu lepas menang PRU 13 baru nak buat macam2 utk rakyat Kelantan??? Bukan ke projek lebuhraya KB-KK ni telah diluluskan sendiri oleh BN sejak dulu lagi?? Kenapa nak janjikan semula projek yg BN sendiri telah luluskan?? Sendiri lulus...sendiri tangguh..sendiri janji....sendiri capati!!! Memang betul le parti reput kurap ni sebuah parti syaiton yg dikenali!!

    ABU+ABCD=KO BN

    kih kih kih

    pak ali

    ReplyDelete
  11. ABU-Allergik Bau Umno
    ABU-Alamak Bajingan Umno
    ABU-Aku Banned Umno
    ABU-Aikk?Barua Umno

    Jgn marah ekk cai...test skil ngutuk skit...ahaksss

    ReplyDelete
  12. Projek mesin ATM mana ada masyukkk... tu pihak institusi perbankan punya halll. Mintaklah pada pihak berkenaan. kalau Kem ATM tu pulak Mindef punya, mungkin dipertimbangkan

    ReplyDelete
  13. Ape kes ni pas dah kene saman kes lebuh raya rakyat??????

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...