Tuesday 15 January 2013

TIDAK BERBALOI MENJADI PENGAMPU UMNO/BN 1M'SIA DIBAWAH NAJIB RAZAK....PEJUANG TEGAR DIKATAKAN TIDAK KENAL OLEH KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA, KHAIRY JAMALUDDIN @KJ!!!!!

Kalau mempunyai jawatan sebagai Timbalan Ketua Wanita KIMMA Kebangsaan pun Ketua Pemuda UMNO Malaysia buat-buat tak kenal sedangkan dia bertungkus lumus cuba nak putar minda mahasiswa supaya sokong gila UMNO 1M'sia bila timbul masalah, apakah para ahli, penyokong dan pendokong UMNO/BN yang tidak memilik apa-apa jawatan sekadar ahli dan penyokong biasa, pemimpin UMNO nak kenal dan hargai?

Inilah persoalan yang seharusnya ahli-ahli, penyokong dan pendokong UMNO/BN tanya pada diri mereka.

Berbaloikah selama ini menyokong UMNO/BN dengan begitu setia dan apabila perlindungan dan pembelaan diperlukan dari pemimpin, maka pemimpin bersikap kaku, membisu dan buat tak tahu.

Jelas sudah kini, para pemimpin UMNO mengambil sikap dan berpendirian, jika ahlinya tidak menghadapi masalah dan membawa beban sedangkan  tujuannya untuk melonjakkan sokongan rakyat kepada UMNO..U R MY FREN....jika timbul masalah, kami pemimpin UMNO/BN tidak kenal kamu siapa.

Sudah tiba masanya para ahli, pejuang, pendokong dan penyokong UMNO mengkaji semula kedudukan dan sokongan mereka kepada UMNO.

Kalau nak harapkan pemimpin kamu tenggelam timbul susah senang bersama kamu atas prinsip satu perjuangan dan satu aliran pemikiran...JANGAN NAK BERMIMPILAH.

Contoh terbaik sudah ada... Cuitkan minda untuk berfikir sejenak.

Jadilah warga yang bijak berpolitik.. TINGGALKAN PERJUANGAN YANG SIA-SIA BERSAMA UMNO...PERJUANGAN ANDA TIDAK DIHARGAI LANGSUNG...ANDA DILAYAN LEBIH TERUK DARI KALDAI TUNGGANGAN.
LISTEN...LISTEN....LISTEN...

3 comments:

  1. http://makancabai.blogspot.com/2012/12/ambiga-yang-hebat-ialah-pencetus-anarki.html

    blog ni nak putar belit cerita dah

    ReplyDelete
  2. Kau cuba mengaburi dengan 'nota galaksi' siapa dirimu??? aku mahasiswa di sini!!! Bila ku tanya soalan, Tiba tiba kau potong jalan, merampas mikrofon, listen! Listen! Listen! Semua haiwan dikaitkan, langsung tak jawab soalan, asyik asyik Listen! Listen! Listen! Bah!

    ReplyDelete
  3. Assalam, jika tak keberatan minta pautkan link bestoneoffour disini. Link OMAK Kau telah terpasang disana. Terima kasih.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...