Thursday 15 August 2013

BERITA SUKAN PUN AKHBAR KOSMO SANGGUP MENIPU RAKYAT SECARA TERANG TANPA ADA RASA MALU!!!!!


Rakaman gambar diatas adalah dua keratan gambar dari akhbar Kosmo mengenai isu yang sama tapi isi ceritanya amat berbeza.

Kiri Edisi Lembah Klang sedangkan kanan edisi keluaran Pantai Timur.

Kisahnya mengenai perlawanan persahabatan antara Pasukan Harimau Malaya melawan Barcelona.

Dikiri dikisahkan Messi pemain sensasi Barcelona mengalami kecederaan dan tidak diturunkan tetapi keratan kanan edisi Pantai Timur menceritakan Messi mengalami kecederaan namun tetap diturunkan.

Kalau perkara sejelas ini pun sanggup akhbar Kosmo keluaran Utusan menipu rakyat... cuba bayangkan perkara yang kabur dan samar-samar.

6 comments:

  1. Akhbar UMNgOk mana ada etika...dosa??? Eemmm lagi la jauh...dia pun x tau apa tu dosa....menipu dah jd adat dan cara hidup...nauzubillah...

    ReplyDelete
  2. Umno memang celaka bangkai biawak. Umno anak haramjadah setan puaka. Umno sial bongok tongong lahabau. Umno bangsat mangkok ayun pukimak. Umno penjenayah berat dllllllllll......cari dan tulis sendiri. Kuaaahhh koh koh koh.

    ReplyDelete
  3. Dalam Harakah dan Keadilan Daily lagi banyak fitnah dan penipuan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harakah n Keadilan Daily ada kena saman??

      Delete
  4. anak didik utusan mmang haramjadah.......

    ReplyDelete
  5. nasib baik yang kanan tu dia tak cakap malaysia menang lawan barca..haha

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...