Wednesday 21 August 2013

GELAGAT KETUA PASUKAN BOLASEPAK KELANTAN YANG MEMPAMIRKAN SIMBOL #R4BIA BAKAL MENGUNDANG KEMARAHAN PENYOKONG KERAJAAN JENERAL AS-SISI DI NEGARA INI!!!!


Inilah gelagat dan perangai ketua pasukan bolasepak Kelantan Darul Naim The Red Warriors
Mohd Badhri Radzi atau nama sinonimnya Piya.

Gelagat dan telatah ini dipamirkan oleh Piya semasa pasukan The Red Warriors dalam Perlawanan Piala Malaysia berjaya menyumbat gol pertama menentang pasukan Pahang Darul Makmur di Stadium Darul Makmur Kuantan, Pahang malam tadi.

Mempamirkan simbol #R4BIA sebagai tanda sokong penderitaan rakyat Mesir yang kini dizalimi dan ditindas secara amat kejam sekali oleh pemerintah tentera yang diketuai Jeneral As Sisi.

Sudah pasti gelagat dan gaya Piya ini mengundang kemarahan dan amukkan ganas dari pendokong dan penyokong Kerajaan Haram Mesir As- Sisi.

Tabik spring kepada Piya!!!

11 comments:

  1. Azeez Rahim a.k.a pengerusi tabung haji kalau dok buat perangai songlap, ambik komisen 10% untuk memang nak kena cop 'makahai' . Dah lama orang bercerita Tabung Haji ni tempat menternak kroni-kroni, tukang kaut percentage untuk macam-macam projek, malah masa zaman Azeez Rahim jadi one the CEO lagi , mustahil buaya nak tolak bangkai kalau dah terhidang depan mata . SPRM kena siasat unsur-unsur rasuah dan kronisma dalam TH ni , kita risau bila Azeez Rahim naik jadi pengerusi makin buruk imej Tabung Haji. Bukan semua orang boleh terpedaya dengan lakonan baik, alim dan warak yang ditunjuk oleh Azeez, cerita belakang tabir ramai dah terkena . Malah sketsa Mr Ten Persen dah ditulis semula oleh seorang blogger berdasarkan pengalaman beliau berurusan dengan Azeez Rahim , nak tau apa ceritanya tolong baca link ni http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/08/azeez-rahim-tak-layak-jadi-pengerusi_7790.html

    ReplyDelete
  2. Duit tabung misi kemanusiaan pun disonglap nyer.pernah ditahan dilapangan terbang kerana cuba seludup keluar wang tunai.

    ReplyDelete
  3. suatu ketika dulu, gelaran Mr 10 persen ckup sinonim dgn ibrahim .

    ReplyDelete
  4. dalam islam takde simbol2 jarinyer weh. Nabi muhammad ada pakai simbol2 jari ke? nih semua syiah dan yahudi yg ada simbol2 jari ni.hihi

    ReplyDelete
  5. Cucu Tok Ku Paloh21 August 2013 at 18:18

    Anonymous 21 August 2013 17:10

    Masa mu solat dan berada di tahyat awal atau akhir, masa baca 2 kalimah syahadah, mu ada buat simbol2/tanda2 menunjukkan satu pakai jari telunjuk tak?

    ReplyDelete
  6. dlm sembahyang sama ke dengan simbol jari jalanan puak pemberontak di mesir?

    ReplyDelete
  7. ada ke rasullulah berhimpun ceramah, berperang membuat simbol2 jari? syiah betullah puak pelampau mesir tu.hihi

    ReplyDelete
  8. Puak pelampau toook mu..tentera al - sisi laknatullah rampas kuasa..bunuh rakyat ko kata pelampau..sepa yg memulakan angkara di mesir..kini mubarak akan dibebaskan..masih tak
    sedar lagi siapa pelampau di mesir. Jangan sekongkol dengan puak rampas kuasa mossi kat mesir..

    ReplyDelete
  9. Piya terbaiiiikk. . .

    ReplyDelete
  10. ada jgk mangkuk ayun sokong kudeta mesir.mmg bodo cai bn

    ReplyDelete
  11. Cai palo hotak hang,,

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...