Saturday 24 August 2013

DAHSYAT!!!!... DENDA SALAH LETAK KENDERAAN DIKAWASAN MAJLIS PERBANDARAN DUNGUN ADALAH RM500 !!!!


Dahsyat sungguh semenjak Dungun menjadi Majlis Perbandaran Dungun....Sekiranya anda melakukan kesalahan    salah letak kereta dikawasan Majlis Perbandaran Dungun sepertimana dibawah Akta Jalan, Parit dan Bangunan 1974 akan akan dikenakan kompaun RM500 ... Tiada kompromi ...Take it or go to court.

Ini berlaku kepada seorang tuan punya kereta MYVI yang dengan sengaja salah meletakkan keretanya di kaki jalan hadapan pasaraya Nirwana, Dungun, Terengganu,  menyebabkan halangan.

Ini dinamakan hukuman mencekik darah rakyat!!!

Lagi UMNO diberi kuasa lagi menggila dia dera dan seksa rakyat.

8 comments:

  1. Warga Dungun,Awas Anjing Gila.Berhati-hati dengan undang-undang rimba yang merembat wang saku anda dan anak anda.Senang hati dan lega penguasa tempatan,jika satu hari ada 100 kes,RM500X100=RM50000.00. Kaya,kaya..
    Untungnya rakyat pilih UMNOBN????

    ReplyDelete
  2. Hidup Md Said...politik balas dendam. Padan muka pengundi be end

    ReplyDelete
  3. Dua berita menarik berlaku di pulau pinang yang pada taubat lahom x akan keluar dalam blog2 dan media elektronik puak2 pakataon haram jadah ni
    Pertama kenaikan sercaj air sebanyak 100 peratus
    Trima kaseh kerajan negeri pakatan
    Kedua.selepas polis menembak mati 5 penjenayah berbahaya yang berbalas tembak dengan polis.yang mana ada yb pakatan mempeetikaikan tugas polis dan membela penjenayah twesebut.maka semalam berlaku kejadian tembakan rambang oleh 2 lelaki bangsa ............ di sebuah restoran ketika orang ramai sedang makan .6 orang cedera.nah penjenayah besar kepala dh kerana ada yb yang membela penjayah macam wira dan polis di cela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen ko menbuktikan ko memang...HARAMJADAH

      Delete
    2. 1715 ko ni lagi haranjadah daripada haramjadah dalam golongan penganut fucktan.

      Delete
    3. anon 1907, kemukakan bukti....

      Delete
    4. 1715 itu menunjukkan ko haramjadah wahai anon 1928

      Delete
    5. 1144
      Pertama kenaikan sercaj air sebanyak 100 peratus. Utk penyokong BeNd, kalau baca n nak ulas biar 100%. Surcaj naik 100% slps guna 35000 liter BUKANnya kenaikan slps setiap liter digunakan. Lbh baik ulas kenapa Johor jual air murah kpd Singapore ttp rakyat senduri terpaksa bayar harga air termahal d Malaysia.
      Kedua, kenapa komen Watyamorty ketua HINDRAF yg skrg berjawtan Timbalan Menteri xnak ulas kerana beliau anatra individu terawal yg kritik Polis bab ni.

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...