Tuesday 20 August 2013

USTAZ AZHAR IDRUS MELAWAT MANGSA KEMALANGAN JALANRAYA YANG MELIBATKAN KERETA BELIAU DENGAN PROTON SAGA DI KUALA TERENGGANU TEMPOH HARI ..


Pada pagi 17hb Ogos 2013 yang lalu, Pendakwah Bebas yang tersohor negara, Ustaz Azhar Idrus telah terlibat dalam suatu kemalangan jalanraya, dimana kereta Volkswagen Golf Gti berwarna hitam yang dipandunya telah bertembung dengan sebuah kereta Proton Saga di Pengandang Baru, Kuala Terengganu.

Ustaz Azhar Idrus bersama-sama dengan isteri dan anak saudaranya tidak mengalami apa-apa kecederaan hanya keretanya saja yang remuk dibahagian depan sebelah kiri.

Salah seorang penumpang kereta Proton Saga yang dikenali sebagai Adik Iskandar telah dimasukkan ke Hospital Sultanah Nur Zahirah, Kuala Terengganu untuk rawatan lanjut... Diberitakan kaki sebelah kirinya patah.

Hari ini Ustaz Azhar Idrus dengan di iringi oleh para isterinya telah datang melawat adik Iskandar di Hospital Sultanah Nur Zahirah demi bertanyakan khabar.

Kehadiran Ustaz Azhar Idrus dengan isteri-isterinya telah disambut dengan senyum ria oleh adik Iskandar dan ibunya yang kebetulan sedang menjaga beliau.

Doakan semoga adik Iskandar akan cepat sembuh seperti sediakala.







11 comments:

  1. seronoknye adik tu jumpe ustaz..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mintak ler Ustaz langgar ko pulak... seronok tak? Bodowww

      Delete
  2. menyesal bawak laju2 kut. sampai langgar keta iswara yang slow.inilah akibatnya bila pakai keta mewah dengan loan riba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allahhuakhbar, itu semua ditangan Allah. Bersangka baiklah saudara.

      Delete
    2. Hebat ko nie.tau plak Israwa tu pandu slow dan tahu plak VW tu loan riba.hebat.hebat.

      Delete
    3. ko ni kaya kot.mmpu beli keta cash..

      Delete
    4. ostad tu mabuk todi kot.

      Delete
  3. mangkuk hayun mana pulak ni...main tuduh orang ni...anak beranak jkkk makan duit ehsan kot...kesian mak bapak hang tak boleh kasi ajar...tak layak nak apply ptptn kot...hehehe...bodddo sokmo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betoi....ada gak mangkok gile yer..hihi

      Delete
  4. para isteri ayt woo haha

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...